Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Trénink kognitivních funkcí u pacientů po cévní mozkové příhodě
Training of cognitive functions in patients after cerebrovascular accident
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Krivošíková, Mária
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 13. 06. 2019
Fakulta / součást: 1. lékařská fakulta / First Faculty of Medicine
Abstrakt: Cévní mozková příhoda (CMP) je významný zdravotní problém a trénink kognitivních funkcí je u pacientů po CMP důležitou součástí rehabilitace. Hlavním cílem této bakalářské práce bylo vytvoření návrhu kognitivního tréninku ...
Cerebrovascular accidents (CVA) represent an important health problem and training of cognitive functions after CVA is an important part of the rehabilitation process. The main objective of this bachelor thesis was the ...
Cerebrovascular accidents (CVA) represent an important health problem and training of cognitive functions after CVA is an important part of the rehabilitation process. The main objective of this bachelor thesis was the ...
Role ergoterapeuta v oblasti tréninku kognitivních funkcí u pacientů po cévní mozkové příhodě. Podtitul: Lůžka včasné rehabilitace
The role of the occupational therapist in the training of cognitive functions in patients after stroke. Subtitle: Beds early rehabilitation
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zemánková, Zuzana
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 18. 06. 2019
Fakulta / součást: 1. lékařská fakulta / First Faculty of Medicine
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá efektivitou individuální vs. skupinové kognitivní terapie u pacientů po cévní mozkové příhodě, pomocí cvičných listů a cvičení tužka - papír. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou ...
This thesis deals with the effectiveness of individual vs. group cognitive therapies in stroke patients by training sheets, and pencil-paper exercises. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical ...
This thesis deals with the effectiveness of individual vs. group cognitive therapies in stroke patients by training sheets, and pencil-paper exercises. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical ...