Show simple item record

The relationship between self-assessment and metacognition in 5th grade primary school students
dc.contributor.advisorSmetáčková, Irena
dc.creatorIrová, Aneta
dc.date.accessioned2024-11-29T15:23:54Z
dc.date.available2024-11-29T15:23:54Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/189499
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectmetacognitionen_US
dc.subjectaccuracy of self-assessmenten_US
dc.subjectevaluationen_US
dc.subjectprimary schoolen_US
dc.subjectyoung school-age childrenen_US
dc.subjectmetakognicecs_CZ
dc.subjectpřesnost sebehodnocenícs_CZ
dc.subjecthodnocenícs_CZ
dc.subjectzákladní školacs_CZ
dc.subjectmladší školní věkcs_CZ
dc.titleVzájemný vztah sebehodnocení a metakognice u žáků a žákyň 5. třídy základní školycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2024
dcterms.dateAccepted2024-05-22
dc.description.departmentKatedra psychologiecs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId259663
dc.title.translatedThe relationship between self-assessment and metacognition in 5th grade primary school studentsen_US
dc.contributor.refereePáchová, Anna
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychologie s rozšířením o speciální pedagogikucs_CZ
thesis.degree.programPsychology with special pedagogy extensionen_US
thesis.degree.programPsychologie s rozšířením o speciální pedagogikucs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra psychologiecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPsychologie s rozšířením o speciální pedagogikucs_CZ
uk.degree-program.csPsychologie s rozšířením o speciální pedagogikucs_CZ
uk.degree-program.enPsychology with special pedagogy extensionen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra psychologiecs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV