Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Legal aspects of online behavioural advertising
Právní aspekty online behaviorální reklamy
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kučera, Zdeněk
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 20. 01. 2023
Fakulta / součást: Právnická fakulta / Faculty of Law
Abstrakt: V roce 2022 se reklamní průmysl nachází na pokraji významných změn. Kromě technologických změn spojených s plánovaným zablokováním cookies třetích stran internetovými prohlížeči jsou technologie používané pro online ...
In 2022, the AdTech industry is on the verge of a significant makeover. In addition to technological changes caused by the phasing out of third-party cookies, real-time bidding systems used for online behavioural advertising ...
In 2022, the AdTech industry is on the verge of a significant makeover. In addition to technological changes caused by the phasing out of third-party cookies, real-time bidding systems used for online behavioural advertising ...
Notice and Take Down, on Certain Aspects of Liability of Online Intermediaries
"Notice and Take Down", o některých aspektech odpovědnosti poskytovatelů služeb
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hendrychová, Michaela
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 27. 01. 2011
Fakulta / součást: Právnická fakulta / Faculty of Law
Abstrakt: 50 Czech Summary "NOTICE AND TAKE DOWN", O NĚKTERÝCH ASPEKTECH ODPOVĚNOSTI POSKYTOVATELŮ SLUŽEB 1. Úvod Diplomová práce se věnuje aktuální problematice z oboru internetového práva. S exponenciálním rozvojem internetu v ...
5 Abstract The final thesis addresses certain aspects of current topic of online intermediaries' liability for user-generated content ("UGC"). Under Act No. 480/2004 Coll., on certain information society services ("2004 ...
5 Abstract The final thesis addresses certain aspects of current topic of online intermediaries' liability for user-generated content ("UGC"). Under Act No. 480/2004 Coll., on certain information society services ("2004 ...