Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
A Reflection of the Teacher's Responsibility for Democracy, From the Perspective of John Dewey
Rexlexe učitelovy odpovědnosti za demokracii z pohledu Johna Dewey
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Ostdiek, Gerald Robert
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 26. 09. 2017
Fakulta / součást: Husitská teologická fakulta / Hussite Theological Faculty
Abstrakt nenalezen
Teaching Religion in Czech schools - a pragmatic approach
Výuka náboženství v českých školách - pragmatický přístup
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Ostdiek, Gerald Robert
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 22. 09. 2020
Fakulta / součást: Husitská teologická fakulta / Hussite Theological Faculty
Abstrakt: Světová náboženství by měla být vyučována na sekundární úrovni vzdělávání. Pragmatický přístup je kvalitnější než tradiční, protože nevyučuje pouze historickou část náboženství, ale umožňuje studentům "prožít" i každodenní ...
World religions should be taught at the secondary level of education. In this, a pragmatic approach is superior to the traditional approach, because it shows not just the history of this topic, but it also lets students ...
World religions should be taught at the secondary level of education. In this, a pragmatic approach is superior to the traditional approach, because it shows not just the history of this topic, but it also lets students ...