Hledat
Zobrazují se záznamy 1-3 z 3
Náboženství v současných učebnicích pro základní školy a nižší stupeň gymnázií
Religion in textbooks for the second-grade elementary schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Beneš, Ladislav
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 19. 09. 2017
Fakulta / součást: Evangelická teologická fakulta / Protestant Theological Faculty
Abstrakt: 1 Anotace Náboženství v současných učebnicích pro základní školy a nižší stupeň gymnázií. V poslední době stoupá ve veřejném prostoru míra diskuzí a polemik o náboženství. Nezřídka se však jedná o nepoučená stanoviska. Ve ...
1 Summary Religion in textbooks for the second-grade elementary schools. Recently, there has been an increasing level of discussion about religion in the public space. Nonetheless, uneducated opinions are often being used. ...
1 Summary Religion in textbooks for the second-grade elementary schools. Recently, there has been an increasing level of discussion about religion in the public space. Nonetheless, uneducated opinions are often being used. ...
Pojetí ctností v díle Jana Amose Komenského
The Concept of Virtues in the Work of John Amos Comenius
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Halama, Jindřich
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 16. 06. 2015
Fakulta / součást: Evangelická teologická fakulta / Protestant Theological Faculty
Abstrakt: Etika je jedním z témat, které patří mezi stěžejní oblasti v dílech Komenského, přesto se jí v současné době věnuje velmi málo pozornosti. Cílem diplomové práce Pojetí ctností v díle Jana Amose Komenského je vytvořit ...
Ethicsisoneofthekeytopics in Comenius'sworks. However, itispaidlittleattention these days. Theaimofthediploma thesis "TheConceptofVirtues in theWorkofJohn Amos Comenius"is to establish a clearstructureofComenius'sethics ...
Ethicsisoneofthekeytopics in Comenius'sworks. However, itispaidlittleattention these days. Theaimofthediploma thesis "TheConceptofVirtues in theWorkofJohn Amos Comenius"is to establish a clearstructureofComenius'sethics ...
Vztah Já-Ty u Martina Bubera a jeho radikalizace u Emmanuela Lévinase
The I-Thou relationship of Martin Buber and its radicalization by Emmanuel Levinas
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Noble, Ivana
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 05. 02. 2013
Fakulta / součást: Evangelická teologická fakulta / Protestant Theological Faculty
Abstrakt: In this thesis I explore the relation in Buber's and Levinas's understanding. Both of these Jew philosophers endeavoured to describe an essence of genuine dialogue and both saw in dialogue the word that turns to a Thou, ...
V předložené diplomové práci se zabývám zkoumáním vztahu v pojetí Martina Bubera a Emmanuela Lévinase. Oba zmínění židovští filozofové se snažili popsat podstatu pravého dialogu a oba rovněž spatřují v dialogu slovo, jež ...
V předložené diplomové práci se zabývám zkoumáním vztahu v pojetí Martina Bubera a Emmanuela Lévinase. Oba zmínění židovští filozofové se snažili popsat podstatu pravého dialogu a oba rovněž spatřují v dialogu slovo, jež ...