• Environmentální výchova v rámci výuky náboženství 

      Defence status: DEFENDED
      Pánková, Hana (Univerzita Karlova, Katolická teologická fakulta, 2015)
      Date of defense: 30. 1. 2015
    • Křesťanské kořeny moderní pedagogiky 

      Defence status: DEFENDED
      Špunda, Pavel (Univerzita Karlova, Katolická teologická fakulta, 2013)
      Date of defense: 5. 9. 2013
      V této diplomové práci se zabývám problematikou prezentování křesťanských kořenů v primárním vzdělávání. Dále upozorňuji na odklon pojetí člověka, jako bytost tělesně - duchovní. V současnosti je preferována spíše tělesná ...
    • Křesťanské zhodnocení montessoriovské a waldorfské pedagogiky 

      Defence status: DEFENDED
      Podéšťová, Martina (Univerzita Karlova, Katolická teologická fakulta, 2014)
      Date of defense: 13. 6. 2014
      Práce v šesti kapitolách nejprve vysloví tezi o nutnosti se zabývat problémem úbytku kvality katolické výuky náboženství. Tomu je pak věnována druhá kapitola, která promýšlí jeho historii. Po kratší třetí kapitole, která ...
    • Náboženská výchova u předškolních dětí 

      Defence status: DEFENDED
      Rydlová, Kristina (Univerzita Karlova, Katolická teologická fakulta, 2015)
      Date of defense: 2. 9. 2015
      Bakalářská práce Náboženská výchova u předškolních dětí je rozdělena do čtyř částí. První kapitola definuje účastníka této výchovy, zaměřuje se na náboženskou výchovu z pohledu církevních dokumentů a jejím rozdělením do ...

      © 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

      Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

      Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

      DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
      Theme by 
      @mire NV