Show simple item record

Youtube as a space for modern English language learning
dc.contributor.advisorWolák, Radim
dc.creatorGregor, Rudolf
dc.date.accessioned2023-11-06T22:58:25Z
dc.date.available2023-11-06T22:58:25Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/184930
dc.description.abstractThe bachelor thesis entitled "YouTube as a space for modern English language learning" deals with the characteristics of a successful YouTube channel dedicated to English language learning. The goal of the thesis is to identify specific elements that are typical for a successful video of a given focus using the method of quantitative content analysis of a selected sample of reactions of users of a given media message in the form of comments under the most watched video. Prior to the actual research part of the thesis, it offers a reflection on the origins of communication and its development through media to mass media and new media, it also discusses the use of media and new media in education through a mixed perspective of media studies and pedagogy, and highlights several disciplinary and interdisciplinary scholarly works exploring the issue in the context of the use of different types of new media in education. The chapter on the origins of the social network YouTube, in the language of numbers and statistics, also mentions the current enormous reach of this media space and precedes the research section, in which the thesis already describes the most watched video for three popular YouTube channels dedicated to English language learning, the channels under study in general and, in particular,...en_US
dc.description.abstractBakalářská práce s názvem "YouTube jako prostor pro moderní výuku anglického jazyka" se zabývá charakteristikou úspěšného YouTube kanálu věnujícímu se výuce anglického jazyka. Cílem práce je za využití metody kvantitativní obsahové analýzy vybraného vzorku reakcí uživatelů daného mediálního sdělení ve formě komentářů pod nejsledovanějším videem určit specifické prvky, které jsou pro úspěšné video daného zaměření typické. Před vlastní výzkumnou částí práce nabízí zamyšlení nad počátky komunikace a jejího vývoje přes média až po masová média a nová média, dále se zabývá využíváním médií a nových médií ve vzdělávání smíšeným pohledem mediálních studií i pedagogiky a v kontextu využívání různých typů nových médií ve vzdělávání upozorňuje i na několik oborových i mezioborových odborných prací zkoumajících danou problematiku. Kapitola o počátcích sociální sítě YouTube v řeči čísel a statistik zmiňuje i současný obrovský dosah mediálního prostoru, který síť tvoří a předchází výzkumné části, ve které již práce popisuje nejsledovanější video u tří populárních YouTube kanálů věnujících se výuce anglického jazyka, zkoumané kanály obecně a zejména předkládá výsledky obsahové analýzy 500 komentářů pod každým nejsledovanějším videem. K interpretaci výsledků dochází formou psaného popisu i vizualizací za pomoci...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectYouTubecs_CZ
dc.subjectmasová médiacs_CZ
dc.subjectnová médiacs_CZ
dc.subjectmédia ve vzdělávánícs_CZ
dc.subjectkvantitativní obsahová analýzacs_CZ
dc.subjectYouTubeen_US
dc.subjectmass mediaen_US
dc.subjectnew mediaen_US
dc.subjectmedia in educationen_US
dc.subjectquantitative content analysisen_US
dc.titleYoutube jako prostor pro moderní výuku anglického jazykacs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-09-11
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId215449
dc.title.translatedYoutube as a space for modern English language learningen_US
dc.contributor.refereeJirák, Jan
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce s názvem "YouTube jako prostor pro moderní výuku anglického jazyka" se zabývá charakteristikou úspěšného YouTube kanálu věnujícímu se výuce anglického jazyka. Cílem práce je za využití metody kvantitativní obsahové analýzy vybraného vzorku reakcí uživatelů daného mediálního sdělení ve formě komentářů pod nejsledovanějším videem určit specifické prvky, které jsou pro úspěšné video daného zaměření typické. Před vlastní výzkumnou částí práce nabízí zamyšlení nad počátky komunikace a jejího vývoje přes média až po masová média a nová média, dále se zabývá využíváním médií a nových médií ve vzdělávání smíšeným pohledem mediálních studií i pedagogiky a v kontextu využívání různých typů nových médií ve vzdělávání upozorňuje i na několik oborových i mezioborových odborných prací zkoumajících danou problematiku. Kapitola o počátcích sociální sítě YouTube v řeči čísel a statistik zmiňuje i současný obrovský dosah mediálního prostoru, který síť tvoří a předchází výzkumné části, ve které již práce popisuje nejsledovanější video u tří populárních YouTube kanálů věnujících se výuce anglického jazyka, zkoumané kanály obecně a zejména předkládá výsledky obsahové analýzy 500 komentářů pod každým nejsledovanějším videem. K interpretaci výsledků dochází formou psaného popisu i vizualizací za pomoci...cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis entitled "YouTube as a space for modern English language learning" deals with the characteristics of a successful YouTube channel dedicated to English language learning. The goal of the thesis is to identify specific elements that are typical for a successful video of a given focus using the method of quantitative content analysis of a selected sample of reactions of users of a given media message in the form of comments under the most watched video. Prior to the actual research part of the thesis, it offers a reflection on the origins of communication and its development through media to mass media and new media, it also discusses the use of media and new media in education through a mixed perspective of media studies and pedagogy, and highlights several disciplinary and interdisciplinary scholarly works exploring the issue in the context of the use of different types of new media in education. The chapter on the origins of the social network YouTube, in the language of numbers and statistics, also mentions the current enormous reach of this media space and precedes the research section, in which the thesis already describes the most watched video for three popular YouTube channels dedicated to English language learning, the channels under study in general and, in particular,...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
thesis.grade.codeD
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV