Zobrazit minimální záznam

Diagnostics for children aged 5 - 7 years and possibilities of family intervention
dc.contributor.advisorZelinková, Olga
dc.creatorKostrounová, Adéla
dc.date.accessioned2017-04-12T16:44:32Z
dc.date.available2017-04-12T16:44:32Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/18430
dc.description.abstractDiplomová práce "Diagnostika dítěte ve věku 5 - 7 let a případná intervence v rodině" je zaměřená na děti předškolního věku. Je zde pomocí diagnostiky zjišťována úroveň jejich znalostí a dovedností. V krátkosti je popsáno, co by děti měly zvládat. Poté je pomocí výzkumu ověřována dosažená úroveň jednotlivých dovedností. Výzkum probíhal ve dvou mateřských školách v Praze. Jedna mateřská škola preferuje práci s dětmi stejného věku a druhá různého věku ve třídě. Ve výzkumu jsem se zaměřila především na roviny řeči, motoriky, sluchovou a zrakovou analýzu a syntézu a na způsob rodinné výchovy.cs_CZ
dc.description.abstractDiploma thesis "Diagnostics for children aged 5 - 7 years and possibilities of family intervention" focuses on pre-school children (exactly from 5 - 7 years old). Using diagnostic I am finding out the level of their knowledge and abilities. The thesis is divided in two parts: Theoretical and practical (research). In the first part I shortly describe what should the children be able to do in their age. In the second part I am using research to check validity the information which was found out in the first (theoretical) part. The research was realized in two kindergartens in Prague. The first kindergarten prefers to work with children of the same age in one class and the second kindergarten prefers to work with children of different age in one class. The research focuses mainly on speech abilities, motoric, hearing and sight analysis and synthesis and the ways of family treatments.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Husitská teologická fakultacs_CZ
dc.titleDiagnostika dítěte ve věku 5 - 7 let a možnosti intervence v rodiněcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-09-15
dc.description.departmentHTF - Katedra psychosociálních věd a etikycs_CZ
dc.description.facultyHussite Theological Facultyen_US
dc.description.facultyHusitská teologická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId688
dc.title.translatedDiagnostics for children aged 5 - 7 years and possibilities of family interventionen_US
dc.contributor.refereeKrahulcová, Beáta
dc.identifier.aleph001011336
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineHusitská teologie - psychosociální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineHussite Theology and Psychosocial Studiesen_US
thesis.degree.programTeologiecs_CZ
thesis.degree.programTheologyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csHusitská teologická fakulta::HTF - Katedra psychosociálních věd a etikycs_CZ
uk.faculty-name.csHusitská teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enHussite Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csHTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csHusitská teologie - psychosociální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enHussite Theology and Psychosocial Studiesen_US
uk.degree-program.csTeologiecs_CZ
uk.degree-program.enTheologyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce "Diagnostika dítěte ve věku 5 - 7 let a případná intervence v rodině" je zaměřená na děti předškolního věku. Je zde pomocí diagnostiky zjišťována úroveň jejich znalostí a dovedností. V krátkosti je popsáno, co by děti měly zvládat. Poté je pomocí výzkumu ověřována dosažená úroveň jednotlivých dovedností. Výzkum probíhal ve dvou mateřských školách v Praze. Jedna mateřská škola preferuje práci s dětmi stejného věku a druhá různého věku ve třídě. Ve výzkumu jsem se zaměřila především na roviny řeči, motoriky, sluchovou a zrakovou analýzu a syntézu a na způsob rodinné výchovy.cs_CZ
uk.abstract.enDiploma thesis "Diagnostics for children aged 5 - 7 years and possibilities of family intervention" focuses on pre-school children (exactly from 5 - 7 years old). Using diagnostic I am finding out the level of their knowledge and abilities. The thesis is divided in two parts: Theoretical and practical (research). In the first part I shortly describe what should the children be able to do in their age. In the second part I am using research to check validity the information which was found out in the first (theoretical) part. The research was realized in two kindergartens in Prague. The first kindergarten prefers to work with children of the same age in one class and the second kindergarten prefers to work with children of different age in one class. The research focuses mainly on speech abilities, motoric, hearing and sight analysis and synthesis and the ways of family treatments.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra psychosociálních věd a etikycs_CZ
dc.identifier.lisID990010113360106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV