dc.contributor.advisor | Zelinková, Olga | |
dc.creator | Havlíková, Barbora | |
dc.date.accessioned | 2017-04-12T16:43:19Z | |
dc.date.available | 2017-04-12T16:43:19Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/18425 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce "Problematika výuky cizího jazyka u jedinců se specifickými poruchami učení" pojednává o vlivu nejvýznamnějších faktorů, které určují kvalitu cizojazyčného vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení. Předmětem mé práce jsou samotní jedinci se specifickými poruchami učení (SPD) a obtíže, které jejich porucha přináší. Dále mě zajímá vliv těchto obtíží na výuku cizího jazyka. Zaměřuji se i na rodinné prostředí jedinců se SPD, prostředí třídního kolektivu a na učitele cizího jazyka. Sleduji vliv příhraničního prostředí severních Čech na výběr cizího jazyka u jedinců se SPD. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The diploma thesis deals with the influence of the most important points, which determine the quality of foreign language education of a student with specific learning difficulties (SLD). The main subject of this thesis is the student with SLD himself, and the complication his disturbance causes. Furthermore I explain the impact of such complication on language education. In addition I focus on the family circumstances of the individual and the school class social integration background. I monitored the influence of the near-country border surrounding of northern Bohemia on the choice of the particular foreign language for individuals with SLD. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Husitská teologická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Problematika výuky cizího jazyka u jedinců se specifickými poruchami učení | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2008 | |
dcterms.dateAccepted | 2008-09-15 | |
dc.description.department | HTF - Katedra psychosociálních věd a etiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Hussite Theological Faculty | en_US |
dc.description.faculty | Husitská teologická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 599 | |
dc.title.translated | Foreigner language learning at students with specific learning difficulties | en_US |
dc.contributor.referee | Krahulcová, Beáta | |
dc.identifier.aleph | 001010483 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Husitská teologie - psychosociální studia | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Hussite Theology and Psychosocial Studies | en_US |
thesis.degree.program | Teologie | cs_CZ |
thesis.degree.program | Theology | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Husitská teologická fakulta::HTF - Katedra psychosociálních věd a etiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Husitská teologická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Hussite Theological Faculty | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | HTF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Husitská teologie - psychosociální studia | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Hussite Theology and Psychosocial Studies | en_US |
uk.degree-program.cs | Teologie | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Theology | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce "Problematika výuky cizího jazyka u jedinců se specifickými poruchami učení" pojednává o vlivu nejvýznamnějších faktorů, které určují kvalitu cizojazyčného vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení. Předmětem mé práce jsou samotní jedinci se specifickými poruchami učení (SPD) a obtíže, které jejich porucha přináší. Dále mě zajímá vliv těchto obtíží na výuku cizího jazyka. Zaměřuji se i na rodinné prostředí jedinců se SPD, prostředí třídního kolektivu a na učitele cizího jazyka. Sleduji vliv příhraničního prostředí severních Čech na výběr cizího jazyka u jedinců se SPD. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The diploma thesis deals with the influence of the most important points, which determine the quality of foreign language education of a student with specific learning difficulties (SLD). The main subject of this thesis is the student with SLD himself, and the complication his disturbance causes. Furthermore I explain the impact of such complication on language education. In addition I focus on the family circumstances of the individual and the school class social integration background. I monitored the influence of the near-country border surrounding of northern Bohemia on the choice of the particular foreign language for individuals with SLD. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra psychosociálních věd a etiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990010104830106986 | |