Show simple item record

Procedurální generátor malých textových detektivních příběhů
dc.contributor.advisorGemrot, Jakub
dc.creatorIudin, Denis
dc.date.accessioned2023-11-06T16:35:50Z
dc.date.available2023-11-06T16:35:50Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/184069
dc.description.abstractProcedural generation of interactive stories is still an understudied area, most of the work on which is purely academic, while the application of these technologies in a practical, for a wide audience, area promises good prospects. The reason lies in a large set of factors that complicate the practical use of such systems. In this work, we solve some of them by proposing a new algorithm for this, with the help of which we create a system that generates interactive stories. We visualize the narratives of these stories, and on their basis we create a text quest on the Twine platform.en_US
dc.description.abstractProcedurální generování interaktivních příběhů je stále nedostatečně prozkoumanou oblastí, většina práce je čistě akademická, zatímco aplikace těchto technologií v praktické oblasti pro široké publikum slibuje dobré vyhlídky. Důvod spočívá ve velkém souboru faktorů, které komplikují praktické použití takových systémů. V této práci některé z nich řešíme tak, že k tomu navrhujeme nový algoritmus, s jehož pomocí vytváříme systém generující interaktivní příběhy. Vizualizujeme vyprávění těchto příběhů a na jejich základě vytváříme textový quest na platformě Twine.cs_CZ
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjecttextová hra|procedurální generování obsahu|Twinecs_CZ
dc.subjecttext game|procedural content generation|Twineen_US
dc.titleProcedural Generator of Short Detective-like Storiesen_US
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-09-06
dc.description.departmentKatedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Software and Computer Science Educationen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.identifier.repId260473
dc.title.translatedProcedurální generátor malých textových detektivních příběhůcs_CZ
dc.contributor.refereePešková, Klára
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePočítačová grafika a vývoj počítačových hercs_CZ
thesis.degree.disciplineComputer Graphics and Game Developmenten_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Software and Computer Science Educationen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPočítačová grafika a vývoj počítačových hercs_CZ
uk.degree-discipline.enComputer Graphics and Game Developmenten_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csProcedurální generování interaktivních příběhů je stále nedostatečně prozkoumanou oblastí, většina práce je čistě akademická, zatímco aplikace těchto technologií v praktické oblasti pro široké publikum slibuje dobré vyhlídky. Důvod spočívá ve velkém souboru faktorů, které komplikují praktické použití takových systémů. V této práci některé z nich řešíme tak, že k tomu navrhujeme nový algoritmus, s jehož pomocí vytváříme systém generující interaktivní příběhy. Vizualizujeme vyprávění těchto příběhů a na jejich základě vytváříme textový quest na platformě Twine.cs_CZ
uk.abstract.enProcedural generation of interactive stories is still an understudied area, most of the work on which is purely academic, while the application of these technologies in a practical, for a wide audience, area promises good prospects. The reason lies in a large set of factors that complicate the practical use of such systems. In this work, we solve some of them by proposing a new algorithm for this, with the help of which we create a system that generates interactive stories. We visualize the narratives of these stories, and on their basis we create a text quest on the Twine platform.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV