Zobrazit minimální záznam

Didactic value of modifying forms of football
dc.contributor.advisorBuzek, Mario
dc.creatorHolík, Jan
dc.date.accessioned2017-04-12T16:01:47Z
dc.date.available2017-04-12T16:01:47Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/18371
dc.description.abstractNázev práce: Didaktické hodnoty modifikovaných forem fotbalu Didactic values ofmodifying football forms Cíle práce: Srovnat domácí i zahraniční zkušenosti s různými modifikovanými formami fotbalu mladých hráču, nastínit pedagogická a didaktická hlediska významu utkání jako prostředku učení se herním dovednostem. U vybraných hráčů (hráček) věkové kategorie U-1O, U-ll změřit tělesné zatížení v utkání v herních formách 8 proti 8 a ll proti ll. Porovnat předem zvolené kvantitativní a kvalitativní parametry na základě pořízeného videozáznamu. Metoda: Pro porovnání námi zvolených forem fotbalu jsme použili komparativní metodu. Její pomocí jsme docílili jistého srovnání kvantitativních a kvalitativních údaju (ve smyslu herních činností jednotlivce, činnostní koheze a činnostní participace) mezi herními formami 8 proti 8 na Yz hřiště a ll proti ll na hřišti standardních rozměrů. Pomocí nepřímého pozorování jsme analyzovali předem stanovené parametry(časově frekvenční analýza) v obou utkáních na podkladě pořízených videozáznamu. Pomocí počítačové techniky jsme vyhodnotili rozdíly tělesného zatížení hráček, které jsme naměřili sport testery v obou herních formách fotbalu. Výsledky: porovnávají kvantitativně a kvalitativně zmíněné modifikované formy a tělesné zatížení v průběhu obou utkání, mohou poskytnout...cs_CZ
dc.description.abstractName: Didactic values ofmodifying football forms The aim of the thesis: To compare domestic and foreign experience of different modifying football forms, to show pedagogic and didactic views ofthe game importance as a mean oflearning to the games skills. Afterwards to measure physicalload of chosen players at the age group U-10, U-ll during the games in the game formation 8 against 8 and ll against ll. Finally to compare chosen quantitative and qualitative parameters based on the videorecording. Metodology: We have used a comparative method for the comparison ofthe chosen football forms. We have gained certain quantitative and qualitative data (in the sence of individua! games skills, cohesiveness and participation) in the game formation 8 against 8 on the Y:z ofthe playground and ll against ll on the standard playground. Using an indirect observation we have analysed pre-determined parameters (time-frequency analysis) in both games based on the videorecording. Using IT we have evaluated the differences in the physicalload ofthe players which we haYe measured in the both football forms. Results: They compare in the quantitative and qualitative way the above mentioned modifying forms and the physicalload during both games. They can provide trend indicia, which could be used to improve the quality...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleDidaktická hodnota modifikovaných forem fotbalucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-09-16
dc.description.departmentSportovní hrycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId60748
dc.title.translatedDidactic value of modifying forms of footballen_US
dc.contributor.refereeZahálka, František
dc.identifier.aleph001013753
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Sportovní hrycs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sporten_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev práce: Didaktické hodnoty modifikovaných forem fotbalu Didactic values ofmodifying football forms Cíle práce: Srovnat domácí i zahraniční zkušenosti s různými modifikovanými formami fotbalu mladých hráču, nastínit pedagogická a didaktická hlediska významu utkání jako prostředku učení se herním dovednostem. U vybraných hráčů (hráček) věkové kategorie U-1O, U-ll změřit tělesné zatížení v utkání v herních formách 8 proti 8 a ll proti ll. Porovnat předem zvolené kvantitativní a kvalitativní parametry na základě pořízeného videozáznamu. Metoda: Pro porovnání námi zvolených forem fotbalu jsme použili komparativní metodu. Její pomocí jsme docílili jistého srovnání kvantitativních a kvalitativních údaju (ve smyslu herních činností jednotlivce, činnostní koheze a činnostní participace) mezi herními formami 8 proti 8 na Yz hřiště a ll proti ll na hřišti standardních rozměrů. Pomocí nepřímého pozorování jsme analyzovali předem stanovené parametry(časově frekvenční analýza) v obou utkáních na podkladě pořízených videozáznamu. Pomocí počítačové techniky jsme vyhodnotili rozdíly tělesného zatížení hráček, které jsme naměřili sport testery v obou herních formách fotbalu. Výsledky: porovnávají kvantitativně a kvalitativně zmíněné modifikované formy a tělesné zatížení v průběhu obou utkání, mohou poskytnout...cs_CZ
uk.abstract.enName: Didactic values ofmodifying football forms The aim of the thesis: To compare domestic and foreign experience of different modifying football forms, to show pedagogic and didactic views ofthe game importance as a mean oflearning to the games skills. Afterwards to measure physicalload of chosen players at the age group U-10, U-ll during the games in the game formation 8 against 8 and ll against ll. Finally to compare chosen quantitative and qualitative parameters based on the videorecording. Metodology: We have used a comparative method for the comparison ofthe chosen football forms. We have gained certain quantitative and qualitative data (in the sence of individua! games skills, cohesiveness and participation) in the game formation 8 against 8 on the Y:z ofthe playground and ll against ll on the standard playground. Using an indirect observation we have analysed pre-determined parameters (time-frequency analysis) in both games based on the videorecording. Using IT we have evaluated the differences in the physicalload ofthe players which we haYe measured in the both football forms. Results: They compare in the quantitative and qualitative way the above mentioned modifying forms and the physicalload during both games. They can provide trend indicia, which could be used to improve the quality...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Sportovní hrycs_CZ
dc.identifier.lisID990010137530106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV