Zobrazit minimální záznam

Pupil with handicap as seen by his classmates
dc.creatorHolúbková, Kristína
dc.date.accessioned2017-04-12T13:49:57Z
dc.date.available2017-04-12T13:49:57Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/18213
dc.description.abstractNová forma inkluzívneho vzdelávania kladie dôraz na sociálně kontakty a vzájomnú komunikáciu medzi žiakmi. Předpokládáme existenciu určitých bariér, ktoré prirodzenému navazovaniu kontaktov v školskom prostředí bránia. V o výskume identifikujeme překážky, na ktoré poukazujú žiaci samotní. Hlavným výskumným zámerom práce je odhalit' rôzne odtiene vnímania přítomnosti žiaka s postihnutím očami jeho spolužiakov na 2. stupni ZŠ. Nosnou témou je vnímanie rozdielov. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThe new form of inclusive education underlines the importance of the social contact and communication between the students. We presumme the existance of the barriers that hinder the natural friendship building in the schools. We identify those barriers throught the perspective of the students. The objectif of-ihe research is to detect different possible ways of perceiving the student with special needs by his classmates in the secondary mainstream schools. The main topic is the perception of the differences. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageSlovenčinacs_CZ
dc.language.isosk_SK
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleŽiak s postihnutím očami spolužiakovsk_SK
dc.typerigorózní prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-09-02
dc.description.departmentKatedra psychologiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId149302
dc.title.translatedPupil with handicap as seen by his classmatesen_US
dc.contributor.refereeKucharská, Anna
dc.identifier.aleph002050462
thesis.degree.namePhDr.
thesis.degree.levelrigorózní řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychologiecs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychologyen_US
thesis.degree.programPsychologiecs_CZ
thesis.degree.programPsychologyen_US
uk.thesis.typerigorózní prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra psychologiecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-discipline.enPsychologyen_US
uk.degree-program.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-program.enPsychologyen_US
thesis.grade.csProspělcs_CZ
thesis.grade.enPassen_US
uk.abstract.csNová forma inkluzívneho vzdelávania kladie dôraz na sociálně kontakty a vzájomnú komunikáciu medzi žiakmi. Předpokládáme existenciu určitých bariér, ktoré prirodzenému navazovaniu kontaktov v školskom prostředí bránia. V o výskume identifikujeme překážky, na ktoré poukazujú žiaci samotní. Hlavným výskumným zámerom práce je odhalit' rôzne odtiene vnímania přítomnosti žiaka s postihnutím očami jeho spolužiakov na 2. stupni ZŠ. Nosnou témou je vnímanie rozdielov. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe new form of inclusive education underlines the importance of the social contact and communication between the students. We presumme the existance of the barriers that hinder the natural friendship building in the schools. We identify those barriers throught the perspective of the students. The objectif of-ihe research is to detect different possible ways of perceiving the student with special needs by his classmates in the secondary mainstream schools. The main topic is the perception of the differences. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra psychologiecs_CZ
dc.identifier.lisID990020504620106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV