Zobrazit minimální záznam

Didactic possibilities related to hypermedia environment in education
dc.creatorFryč, Jindřich
dc.date.accessioned2017-04-12T13:49:41Z
dc.date.available2017-04-12T13:49:41Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/18212
dc.description.abstractCílem rigorózní práce je popsat vývojové trendy technických didaktických prostředků využívaných ve vzdělávání s důrazem na období po roce 1990, posoudit didaktické předpoklady hypermédií, resp. možnosti jejich aplikace ve výchovně vzdělávacím procesu. Práce se cíleně rovněž věnuje posouzení vlivu médií a mediálního prostředí na vzdělávání. Rigorózní práce sleduje vývoj technických didaktických prostředků od nejstaršího období až po informační a komunikační technologie, které představují klíčový didaktický prostředek ve vyučování pro 21. století a jsou potřebnou bází pro využití hypermédií ve vzdělávání. Proto je v práci také věnována pozornost aspektům zavádění informačních a komunikačních technologií do škol stejně jako psychologickým a pedagogickým aspektům vzdělávání v hypermediálním prostředí. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractCílem rigorózní práce je popsat vývojové trendy technických didaktických prostředků využívaných ve vzdělávání s důrazem na období po roce 1990, posoudit didaktické předpoklady hypermédií, resp. možnosti jejich aplikace ve výchovně vzdělávacím procesu. Práce se cíleně rovněž věnuje posouzení vlivu médií a mediálního prostředí na vzdělávání. Rigorózní práce sleduje vývoj technických didaktických prostředků od nejstaršího období až po informační a komunikační technologie, které představují klíčový didaktický prostředek ve vyučování pro 21. století a jsou potřebnou bází pro využití hypermédií ve vzdělávání. Proto je v práci také věnována pozornost aspektům zavádění informačních a komunikačních technologií do škol stejně jako psychologickým a pedagogickým aspektům vzdělávání v hypermediálním prostředí. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleDidaktické možnosti hypermediálního prostředí ve vzdělánícs_CZ
dc.typerigorózní prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-09-09
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId149377
dc.title.translatedDidactic possibilities related to hypermedia environment in educationen_US
dc.contributor.refereeLeipert, Jiří
dc.identifier.aleph001231396
thesis.degree.namePhDr.
thesis.degree.levelrigorózní řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogika předškolního věkucs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogy of Pre-School Ageen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typerigorózní prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogika předškolního věkucs_CZ
uk.degree-discipline.enPedagogy of Pre-School Ageen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csProspělcs_CZ
thesis.grade.enPassen_US
uk.abstract.csCílem rigorózní práce je popsat vývojové trendy technických didaktických prostředků využívaných ve vzdělávání s důrazem na období po roce 1990, posoudit didaktické předpoklady hypermédií, resp. možnosti jejich aplikace ve výchovně vzdělávacím procesu. Práce se cíleně rovněž věnuje posouzení vlivu médií a mediálního prostředí na vzdělávání. Rigorózní práce sleduje vývoj technických didaktických prostředků od nejstaršího období až po informační a komunikační technologie, které představují klíčový didaktický prostředek ve vyučování pro 21. století a jsou potřebnou bází pro využití hypermédií ve vzdělávání. Proto je v práci také věnována pozornost aspektům zavádění informačních a komunikačních technologií do škol stejně jako psychologickým a pedagogickým aspektům vzdělávání v hypermediálním prostředí. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enCílem rigorózní práce je popsat vývojové trendy technických didaktických prostředků využívaných ve vzdělávání s důrazem na období po roce 1990, posoudit didaktické předpoklady hypermédií, resp. možnosti jejich aplikace ve výchovně vzdělávacím procesu. Práce se cíleně rovněž věnuje posouzení vlivu médií a mediálního prostředí na vzdělávání. Rigorózní práce sleduje vývoj technických didaktických prostředků od nejstaršího období až po informační a komunikační technologie, které představují klíčový didaktický prostředek ve vyučování pro 21. století a jsou potřebnou bází pro využití hypermédií ve vzdělávání. Proto je v práci také věnována pozornost aspektům zavádění informačních a komunikačních technologií do škol stejně jako psychologickým a pedagogickým aspektům vzdělávání v hypermediálním prostředí. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990012313960106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV