Show simple item record

Competition and its task in coffee area
dc.contributor.advisorTichá, Milena
dc.creatorVečerníková, Veronika
dc.date.accessioned2023-07-24T19:58:06Z
dc.date.available2023-07-24T19:58:06Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/180763
dc.description.abstractThis bachelor's thesis focuses on defining the role of competition in the coffee industry. Its theoretical part will be oriented on its effects on the market, function, and subjects. It will explain the meaning of competition in a market economy. The practical part will be oriented toward defining the nature and role of competition in the coffee industry. Its target goal will be mapping the situation concerning the specific manifestation of the supply-oriented in a selected café supplying services and products of the coffee industry using a guided interview. The data will be collected using a research method using guided interviews.en_US
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na vymezení úlohy konkurence v oblasti kavárenství. Její teoretická část je orientována na postižení úlohy trhu, jeho funkcí a subjektů. Představuje tržní mechanismus a význam konkurence v tržním hospodářství. Praktická část je orientována na vymezení podstaty a úlohy konkurence v oblasti kavárenství, jejímž cílem je pomocí polostruktorovaných rozhovorů zmapovat situaci týkající se konkrétních projevů konkurence na straně nabídky ve vybrané provozovně poskytující služby a produkty kavárenského průmyslu. Sběr konkrétních dat je proveden prostřednictvím výzkumné sondy, cestou polostrukturovaného rozhovoru.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectMarketen_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.subjectcoffee areaen_US
dc.subjectqualitative researchen_US
dc.subjectTrhcs_CZ
dc.subjectkonkurencecs_CZ
dc.subjectkavárenstvícs_CZ
dc.subjectkvalitativní výzkumcs_CZ
dc.titleKonkurence a její úloha v oblasti kavárenstvícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-05-22
dc.description.departmentKatedra občanské výchovy a filosofiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId258099
dc.title.translatedCompetition and its task in coffee areaen_US
dc.contributor.refereeZicha, Zbyněk
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineČeský jazyk se zaměřením na vzdělávání - Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.disciplineCzech Language Oriented at Education - Social Sciences Oriented at Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra občanské výchovy a filosofiecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csČeský jazyk se zaměřením na vzdělávání - Základy společenských věd se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enCzech Language Oriented at Education - Social Sciences Oriented at Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce je zaměřena na vymezení úlohy konkurence v oblasti kavárenství. Její teoretická část je orientována na postižení úlohy trhu, jeho funkcí a subjektů. Představuje tržní mechanismus a význam konkurence v tržním hospodářství. Praktická část je orientována na vymezení podstaty a úlohy konkurence v oblasti kavárenství, jejímž cílem je pomocí polostruktorovaných rozhovorů zmapovat situaci týkající se konkrétních projevů konkurence na straně nabídky ve vybrané provozovně poskytující služby a produkty kavárenského průmyslu. Sběr konkrétních dat je proveden prostřednictvím výzkumné sondy, cestou polostrukturovaného rozhovoru.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor's thesis focuses on defining the role of competition in the coffee industry. Its theoretical part will be oriented on its effects on the market, function, and subjects. It will explain the meaning of competition in a market economy. The practical part will be oriented toward defining the nature and role of competition in the coffee industry. Its target goal will be mapping the situation concerning the specific manifestation of the supply-oriented in a selected café supplying services and products of the coffee industry using a guided interview. The data will be collected using a research method using guided interviews.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra občanské výchovy a filosofiecs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV