Zobrazit minimální záznam

Information andraelementaristic
dc.contributor.advisorRambousek, Vladimír
dc.creatorDuchková, Veronika
dc.date.accessioned2017-04-12T12:37:33Z
dc.date.available2017-04-12T12:37:33Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/17918
dc.description.abstractDiplomová práce shrnuje doporučení základních přístupů a metod ve výuce dospělých. Uvádí metodiku, která je obohacena praktickými zkušenostmi autorky. Praktická část ověřuje teoretické předpoklady a využívá mnohaletou zkušenost výuky dospělých v oblasti ICT. Výzkum nejen potvrdil původní předpoklady, ale přinesl i nová zjištění, která lze využít při výuce dospělých. Práce nastiňuje problematiku informační andragogiky a dává základy metodicko-didaktické koncepci informační elementaristiky pro skupinu dospělých.cs_CZ
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with basic approaches and methodology of education of adults. In practical part of the thesis there is research trying to prove theoretical background enrich by practical experience with teaching of course Do not be intimidate by computers. This research proved initial presumptions and it results into new founding as well. The work deals with information andragogy from education of adults and gives some basic methods and conceptions for this education.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleInformační andraelementaristikacs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-09-09
dc.description.departmentKatedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId61660
dc.title.translatedInformation andraelementaristicen_US
dc.contributor.refereeFialová, Irena
dc.identifier.aleph001182757
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy rodinná výchova - technická a informační výchovacs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Domestic Science - Information Technologyen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy rodinná výchova - technická a informační výchovacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Domestic Science - Information Technologyen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce shrnuje doporučení základních přístupů a metod ve výuce dospělých. Uvádí metodiku, která je obohacena praktickými zkušenostmi autorky. Praktická část ověřuje teoretické předpoklady a využívá mnohaletou zkušenost výuky dospělých v oblasti ICT. Výzkum nejen potvrdil původní předpoklady, ale přinesl i nová zjištění, která lze využít při výuce dospělých. Práce nastiňuje problematiku informační andragogiky a dává základy metodicko-didaktické koncepci informační elementaristiky pro skupinu dospělých.cs_CZ
uk.abstract.enThe diploma thesis deals with basic approaches and methodology of education of adults. In practical part of the thesis there is research trying to prove theoretical background enrich by practical experience with teaching of course Do not be intimidate by computers. This research proved initial presumptions and it results into new founding as well. The work deals with information andragogy from education of adults and gives some basic methods and conceptions for this education.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra informačních technologií a technické výchovycs_CZ
dc.identifier.lisID990011827570106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV