Zobrazit minimální záznam

Impact of distance teaching in Covid19 on parental motivation in decision making and choosing private tutoring
dc.contributor.advisorŠťastný, Vít
dc.creatorFleischhackerová, Lucie
dc.date.accessioned2023-03-22T09:52:28Z
dc.date.available2023-03-22T09:52:28Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/178759
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou vlivu opatření v pandemii COVID-19 na rodičovské motivace při rozhodování a výběru soukromého doučování pro žáky primárního a sekundárního vzdělávání ve větších městech v České republice. Cílem diplomové práce je zmapovat důvody výběru soukromého doučování žáků a způsob, jakým je ovlivnila pandemie. Jedná se o tzv. stínové vzdělávání, které zahrnuje různé formy soukromého doučování. V práci je využit kvalitativní výzkum formou hloubkových rozhovorů. Pro sběr dat je zvolen individuální rozhovor s rodiči žáků (n = 10), kteří využívají nebo se chystají využít soukromé doučování. Pro výzkum byli osloveni rodiče žáků primárního a sekundárního vzdělávání. Rodiče hrají zásadní roli v soukromém doučování, neboť jsou to právě oni, kteří ho svým dětem zajišťují a financují, a tedy tvoří poptávku, proto je důležité se jejich roli v soukromém doučování věnovat. Výběr tématu práce a výzkumného problému je založen na aktuálnosti problematiky soukromého doučování jako stínového vzdělávání, a především na absenci informací o rodičovských motivacích při rozhodování a výběru soukromého doučování, zejména v průběhu pandemie a po ní. V českém prostředí je vliv pandemie na motivace rodičů k výběru soukromého doučování nedostatečně zmapován a toto výzkumné šetření se pokusí...cs_CZ
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with the issue of the impact of measures in the COVID-19 on parental motivations when making decisions and choosing private tutoring for pupils of primary and secondary education in larger cities in the Czech Republic. The aim of the diploma thesis is to map the reasons for choosing private tutoring for pupils and the way in which the pandemic affected them. This is so-called shadow education, which includes various forms of private tutoring. The work uses qualitative research in the form of in-depth interviews. An individual interview with parents of pupils (n = 10) who use or are about to use private tutoring is chosen for data collection. Parents of primary and secondary education pupils were approached for the research. Parents play a vital role in private tutoring, as they are the ones who arrange and finance it for their children, and therefore create demand, so it is important to pay attention to their role in private tutoring especially how it has changed during the pandemic. The choice of the work topic and research problem is based on the topicality of the issue of private tutoring as a shadow education, and above all on the absence of information about parental motivations when making decisions and choosing private tutoring, especially during and after the...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectprivate tutoringen_US
dc.subjectshadow educationen_US
dc.subjectparental motivationen_US
dc.subjectCovid-19en_US
dc.subjectin-depth interviewsen_US
dc.subjectsoukromé doučovánícs_CZ
dc.subjectstínové vzdělávánícs_CZ
dc.subjectrodičovské motivacecs_CZ
dc.subjectCovid-19cs_CZ
dc.subjecthloubkové rozhovorycs_CZ
dc.titleVliv distanční výuky v Covidu-19 na rodičovské motivace při rozhodování a výběru soukromého doučovánícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2023
dcterms.dateAccepted2023-01-12
dc.description.departmentÚstav výzkumu a rozvoje vzdělávánícs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId245504
dc.title.translatedImpact of distance teaching in Covid19 on parental motivation in decision making and choosing private tutoringen_US
dc.contributor.refereeWalterová, Eliška
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy francouzský jazyk - pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools French Language - Pedagogyen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávánícs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy francouzský jazyk - pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools French Language - Pedagogyen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá problematikou vlivu opatření v pandemii COVID-19 na rodičovské motivace při rozhodování a výběru soukromého doučování pro žáky primárního a sekundárního vzdělávání ve větších městech v České republice. Cílem diplomové práce je zmapovat důvody výběru soukromého doučování žáků a způsob, jakým je ovlivnila pandemie. Jedná se o tzv. stínové vzdělávání, které zahrnuje různé formy soukromého doučování. V práci je využit kvalitativní výzkum formou hloubkových rozhovorů. Pro sběr dat je zvolen individuální rozhovor s rodiči žáků (n = 10), kteří využívají nebo se chystají využít soukromé doučování. Pro výzkum byli osloveni rodiče žáků primárního a sekundárního vzdělávání. Rodiče hrají zásadní roli v soukromém doučování, neboť jsou to právě oni, kteří ho svým dětem zajišťují a financují, a tedy tvoří poptávku, proto je důležité se jejich roli v soukromém doučování věnovat. Výběr tématu práce a výzkumného problému je založen na aktuálnosti problematiky soukromého doučování jako stínového vzdělávání, a především na absenci informací o rodičovských motivacích při rozhodování a výběru soukromého doučování, zejména v průběhu pandemie a po ní. V českém prostředí je vliv pandemie na motivace rodičů k výběru soukromého doučování nedostatečně zmapován a toto výzkumné šetření se pokusí...cs_CZ
uk.abstract.enThe diploma thesis deals with the issue of the impact of measures in the COVID-19 on parental motivations when making decisions and choosing private tutoring for pupils of primary and secondary education in larger cities in the Czech Republic. The aim of the diploma thesis is to map the reasons for choosing private tutoring for pupils and the way in which the pandemic affected them. This is so-called shadow education, which includes various forms of private tutoring. The work uses qualitative research in the form of in-depth interviews. An individual interview with parents of pupils (n = 10) who use or are about to use private tutoring is chosen for data collection. Parents of primary and secondary education pupils were approached for the research. Parents play a vital role in private tutoring, as they are the ones who arrange and finance it for their children, and therefore create demand, so it is important to pay attention to their role in private tutoring especially how it has changed during the pandemic. The choice of the work topic and research problem is based on the topicality of the issue of private tutoring as a shadow education, and above all on the absence of information about parental motivations when making decisions and choosing private tutoring, especially during and after the...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávánícs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV