Show simple item record

Alternative curricula suggestion for the subject "education for information" at secondary school: involving the school information centre in tuition
dc.contributor.advisorLandová, Hana
dc.creatorMulač, Michal
dc.date.accessioned2017-04-12T11:25:22Z
dc.date.available2017-04-12T11:25:22Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/17617
dc.description.abstractTématem práce je studijní a informační centrum jako prostředek zvyšování informační gramotnosti na středních odborných školách. Gramotnost zvyšuje informační výchova zabezpečovaná právě školním informačním centrem. Na základě dotazníkového šetření v maturitním ročníku je dokázáno, že většina studentů z neznalosti nedokáže naplno využít svůj informační potenciál. Právě k tomu by mělo napomoci aktivní zapojení školního informačního centra do vzdělávacího procesu. Jsou zde navrženy kompletní podklady pro zahájení výuky informační výchovy jako volitelného předmětu ve třetím ročníku na školách typu obchodní akademie.cs_CZ
dc.description.abstractTématem práce je studijní a informační centrum jako prostředek zvyšování informační gramotnosti na středních odborných školách. Gramotnost zvyšuje informační výchova zabezpečovaná právě školním informačním centrem. Na základě dotazníkového šetření v maturitním ročníku je dokázáno, že většina studentů z neznalosti nedokáže naplno využít svůj informační potenciál. Právě k tomu by mělo napomoci aktivní zapojení školního informačního centra do vzdělávacího procesu. Jsou zde navrženy kompletní podklady pro zahájení výuky informační výchovy jako volitelného předmětu ve třetím ročníku na školách typu obchodní akademie.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleNávrh alternativní učební osnovy předmětu informační výchova na střední škole: zapojení informačního centra školy do výukycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-09-22
dc.description.departmentÚstav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
dc.description.departmentInstitute of Information Studies and Librarianshipen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId62754
dc.title.translatedAlternative curricula suggestion for the subject "education for information" at secondary school: involving the school information centre in tuitionen_US
dc.contributor.refereeDombrovská, Michaela
dc.identifier.aleph001123264
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.disciplineInformation and Library Studiesen_US
thesis.degree.programInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.programInformation and Library Studiesen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-discipline.enInformation and Library Studiesen_US
uk.degree-program.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-program.enInformation and Library Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTématem práce je studijní a informační centrum jako prostředek zvyšování informační gramotnosti na středních odborných školách. Gramotnost zvyšuje informační výchova zabezpečovaná právě školním informačním centrem. Na základě dotazníkového šetření v maturitním ročníku je dokázáno, že většina studentů z neznalosti nedokáže naplno využít svůj informační potenciál. Právě k tomu by mělo napomoci aktivní zapojení školního informačního centra do vzdělávacího procesu. Jsou zde navrženy kompletní podklady pro zahájení výuky informační výchovy jako volitelného předmětu ve třetím ročníku na školách typu obchodní akademie.cs_CZ
uk.abstract.enTématem práce je studijní a informační centrum jako prostředek zvyšování informační gramotnosti na středních odborných školách. Gramotnost zvyšuje informační výchova zabezpečovaná právě školním informačním centrem. Na základě dotazníkového šetření v maturitním ročníku je dokázáno, že většina studentů z neznalosti nedokáže naplno využít svůj informační potenciál. Právě k tomu by mělo napomoci aktivní zapojení školního informačního centra do vzdělávacího procesu. Jsou zde navrženy kompletní podklady pro zahájení výuky informační výchovy jako volitelného předmětu ve třetím ročníku na školách typu obchodní akademie.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV