dc.contributor.advisor | Landová, Hana | |
dc.creator | Mulač, Michal | |
dc.date.accessioned | 2020-08-21T15:46:54Z | |
dc.date.available | 2020-08-21T15:46:54Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/17617 | |
dc.description.abstract | Tématem práce je studijní a informační centrum jako prostředek zvyšování informační gramotnosti na středních odborných školách. Gramotnost zvyšuje informační výchova zabezpečovaná právě školním informačním centrem. Na základě dotazníkového šetření v maturitním ročníku je dokázáno, že většina studentů z neznalosti nedokáže naplno využít svůj informační potenciál. Právě k tomu by mělo napomoci aktivní zapojení školního informačního centra do vzdělávacího procesu. Jsou zde navrženy kompletní podklady pro zahájení výuky informační výchovy jako volitelného předmětu ve třetím ročníku na školách typu obchodní akademie. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Tématem práce je studijní a informační centrum jako prostředek zvyšování informační gramotnosti na středních odborných školách. Gramotnost zvyšuje informační výchova zabezpečovaná právě školním informačním centrem. Na základě dotazníkového šetření v maturitním ročníku je dokázáno, že většina studentů z neznalosti nedokáže naplno využít svůj informační potenciál. Právě k tomu by mělo napomoci aktivní zapojení školního informačního centra do vzdělávacího procesu. Jsou zde navrženy kompletní podklady pro zahájení výuky informační výchovy jako volitelného předmětu ve třetím ročníku na školách typu obchodní akademie. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Návrh alternativní učební osnovy předmětu informační výchova na střední škole: zapojení informačního centra školy do výuky | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2008 | |
dcterms.dateAccepted | 2008-09-22 | |
dc.description.department | Institute of Information Studies and Librarianship | en_US |
dc.description.department | Ústav informačních studií a knihovnictví | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 62754 | |
dc.title.translated | Alternative curricula suggestion for the subject "education for information" at secondary school: involving the school information centre in tuition | en_US |
dc.contributor.referee | Dombrovská, Michaela | |
dc.identifier.aleph | 001123264 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Information and Library Studies | en_US |
thesis.degree.discipline | Informační studia a knihovnictví | cs_CZ |
thesis.degree.program | Information and Library Studies | en_US |
thesis.degree.program | Informační studia a knihovnictví | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Ústav informačních studií a knihovnictví | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Institute of Information Studies and Librarianship | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Informační studia a knihovnictví | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Information and Library Studies | en_US |
uk.degree-program.cs | Informační studia a knihovnictví | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Information and Library Studies | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Tématem práce je studijní a informační centrum jako prostředek zvyšování informační gramotnosti na středních odborných školách. Gramotnost zvyšuje informační výchova zabezpečovaná právě školním informačním centrem. Na základě dotazníkového šetření v maturitním ročníku je dokázáno, že většina studentů z neznalosti nedokáže naplno využít svůj informační potenciál. Právě k tomu by mělo napomoci aktivní zapojení školního informačního centra do vzdělávacího procesu. Jsou zde navrženy kompletní podklady pro zahájení výuky informační výchovy jako volitelného předmětu ve třetím ročníku na školách typu obchodní akademie. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Tématem práce je studijní a informační centrum jako prostředek zvyšování informační gramotnosti na středních odborných školách. Gramotnost zvyšuje informační výchova zabezpečovaná právě školním informačním centrem. Na základě dotazníkového šetření v maturitním ročníku je dokázáno, že většina studentů z neznalosti nedokáže naplno využít svůj informační potenciál. Právě k tomu by mělo napomoci aktivní zapojení školního informačního centra do vzdělávacího procesu. Jsou zde navrženy kompletní podklady pro zahájení výuky informační výchovy jako volitelného předmětu ve třetím ročníku na školách typu obchodní akademie. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií a knihovnictví | cs_CZ |
thesis.grade.code | 1 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990011232640106986 | |