Implementace hry Abaku
Abaku game implementation
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/176001Identifikátory
SIS: 230906
Kolekce
- Kvalifikační práce [11264]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Kofroň, Jan
Fakulta / součást
Matematicko-fyzikální fakulta
Obor
Programování a softwarové systémy
Katedra / ústav / klinika
Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů
Datum obhajoby
12. 9. 2022
Nakladatel
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
Abaku|desková hra|umělá inteligence|databázeKlíčová slova (anglicky)
Abaku|board game|artificial intelligence|databaseCílem této práce bylo implementovat stolní početní hru Abaku. Abaku je hra pro 2 až 4 hráče podobná hře Scrabble, ale místo skládání slov se v této hře skládají početní příklady. Hráči se připojují k serveru pro hru mezi sebou nebo hrají pouze lokálně proti umělé inteligenci. V případě hry mezi více hráči se na závěr hry zobrazí statistiky pro dané hráče, které jsou uloženy v databázi. Dále je součástí této práce také program pro provádění operací s databází.
The aim of this thesis was to implement a board math game Abaku. Abaku is a game for 2 to 4 players similar to Scrabble, but instead of composing words, we compose arithmetical problems. Players connect to the game server to play with each other or play only locally against artificial intelligence. In the case of a multiplayer game, at the end of the game, the statistics for the given players are displayed. They are stored in the database. Furthermore, part of this work is also a program for performing database operations.