Zobrazit minimální záznam

Current possibilities of usage of informacion technology in school
dc.contributor.advisorVališová, Alena
dc.creatorOkosy, Patrik
dc.date.accessioned2017-04-12T10:55:20Z
dc.date.available2017-04-12T10:55:20Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/17483
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá vybranými možnostmi využití prodstředků informačních a komunikačních technologií v edukačním procesu a možnostech podpory při výuce v jednotlivých oblastech či vyučovaných předmětech. V úvodu shrnuje z širšího pohledu současné poznatky z integrace informačních komunikačních technologií (ICT) do vzdělávání a poukazuje na dynamické změny, které rozvoj ICT přináší do oblasti výuky jednotlivých předmětů. Těmto dynamickým změnám je třeba přizpůsobit také obsahovou a metodickou náplň jejich studia. Dále shrnuje současné ICT vybavení jednotlivých stupňů škol a nastiňuje krátký výhled do budoucna. Teoretické poznatky a principy jsou zde základem pro podněty a návrhy ke změně přístupu výuky v souvislosti s inovovaným přístupem ke vzdělávání. Nový pohled k možnostem využití prostředků ICT znázorňuje širokou škálu jednotlivých znalostí, dovedností, kompetencí, které díky využití prostředků ICT v jednotlivých předmětech nebo oblastech získá jak vzdělávající, tak vzdělávaný. Umožňuje také vytváření jiných podmínek a prostředí, které je mnohem přínosnější a podnětnější než dosud používaný styl výuky.cs_CZ
dc.description.abstractThe dissertation is concerned with possibilities of the use of means of information and communication technologies (hereafter "ICT") in education process and possibilities of the support during the education in particular fields of education subjects. In its introduction this dissertation summarizes the current knowledge of integration of ICT into the education from the larger view and it adverts to dynamic changes that are brought by the ICT to the education of particular subjects. It is also necessary to adapt the subject and methodical content of their education. Further the dissertation summarizes current equipment of particular school levels by the means of ICT and describes short view to the future. Theoretical knowledge and principals are here the basis for incentives and suggestions for changes of education in relation to innovated approaches to the education. The new view to the possibilities of usage of means of ICT represents wide scale of individual knowledge, scales, competences, which are acquired by teachers as well as students due to the ICT. It also enables installation of other conditions and backgrounds that are more useful than the education style being used so far.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleSoučasné možnosti využití informačních technologií ve školecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-09-23
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId62251
dc.title.translatedCurrent possibilities of usage of informacion technology in schoolen_US
dc.contributor.refereeTvrzová, Ivana
dc.identifier.aleph001013449
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá vybranými možnostmi využití prodstředků informačních a komunikačních technologií v edukačním procesu a možnostech podpory při výuce v jednotlivých oblastech či vyučovaných předmětech. V úvodu shrnuje z širšího pohledu současné poznatky z integrace informačních komunikačních technologií (ICT) do vzdělávání a poukazuje na dynamické změny, které rozvoj ICT přináší do oblasti výuky jednotlivých předmětů. Těmto dynamickým změnám je třeba přizpůsobit také obsahovou a metodickou náplň jejich studia. Dále shrnuje současné ICT vybavení jednotlivých stupňů škol a nastiňuje krátký výhled do budoucna. Teoretické poznatky a principy jsou zde základem pro podněty a návrhy ke změně přístupu výuky v souvislosti s inovovaným přístupem ke vzdělávání. Nový pohled k možnostem využití prostředků ICT znázorňuje širokou škálu jednotlivých znalostí, dovedností, kompetencí, které díky využití prostředků ICT v jednotlivých předmětech nebo oblastech získá jak vzdělávající, tak vzdělávaný. Umožňuje také vytváření jiných podmínek a prostředí, které je mnohem přínosnější a podnětnější než dosud používaný styl výuky.cs_CZ
uk.abstract.enThe dissertation is concerned with possibilities of the use of means of information and communication technologies (hereafter "ICT") in education process and possibilities of the support during the education in particular fields of education subjects. In its introduction this dissertation summarizes the current knowledge of integration of ICT into the education from the larger view and it adverts to dynamic changes that are brought by the ICT to the education of particular subjects. It is also necessary to adapt the subject and methodical content of their education. Further the dissertation summarizes current equipment of particular school levels by the means of ICT and describes short view to the future. Theoretical knowledge and principals are here the basis for incentives and suggestions for changes of education in relation to innovated approaches to the education. The new view to the possibilities of usage of means of ICT represents wide scale of individual knowledge, scales, competences, which are acquired by teachers as well as students due to the ICT. It also enables installation of other conditions and backgrounds that are more useful than the education style being used so far.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990010134490106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV