Alternative media and political activism: Crooked Media's involvement in Georgia elections
Alternativní média a politický aktivismus: Zapojení Crooked Media do voleb v Georgii
diplomová práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/174348Identifikátory
SIS: 242180
Kolekce
- Kvalifikační práce [15771]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Pondělíček, Jiří
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Teritoriální studia se specializací Severoamerická studia
Katedra / ústav / klinika
Katedra severoamerických studií
Datum obhajoby
22. 6. 2022
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Angličtina
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
alternative media, activist media, mediated mobilization, partisan media, Crooked Media,Pod Save AmericaKlíčová slova (anglicky)
Alternativní média, aktivistická média, mediovaná mobilizace, stranická média, CrookedMeda, Pod Save AmericaAlternativní média jsou různorodou kategorií médií, obsahující několik různých typů mediálních organizací, které se různými způsoby staví proti mainstreamovým médiím. Tato studie si klade za cíl prozkoumat, jak by měla být alternativní média definována. Konkrétně poskytuje komplexní rámec pro jejich odlišení nejen od mainstreamových médií, ale také od extremistických publikací, propagandistických publikací či publikací záměrně obsahujících zavádějící a nepravdivé informace. V této souvislosti je také zkoumána možnost využití alternativních médií jako nástrojů politického aktivismu. Pro efektivní ilustraci využití alternativních médií jako aktivistického nástroje používá tato práce jako příklad americkou mediální společnost Crooked Media. K analýze postojů publika k stranickému obsahu, byl mezi publikum společnosti distribuován online průzkum. Dále byla provedena obsahová analýza epizod podcastů vydaných společností, aby poskytla přehled o specifikách politicky angažovaného obsahu. Nakonec tato studie zkoumá konkrétní výsledky aktivistických iniciativ uskutečněných touto společností. Výsledky ukazují, že alternativní média jsou užitečným nástrojem k politickému aktivismu, zvláště když mediální organizace dokáže efektivně vytvořit pocit sounáležitosti se svým publikem. I když však diváci mohou...
Alternative media are a diverse media category, containing several different types of media organizations that in various ways position themselves against mainstream media. This study aims to explore how should alternative media be defined. Specifically, it provides a comprehensive and complex framework to distinguish them not only from mainstream media, but also from extremist, propaganda or fake news outlets. In this context, the possibility of using alternative media as tools for political activism is also explored. To effectively illustrate the use of alternative media as an activist tool, this thesis uses the American media company Crooked Media as an example. To show the audience's attitudes to partisan content, an online survey was distributed to the followers of the company. Furthermore, a content analysis of podcast episodes released by the company were analyzed to provide an overview of the specifics of politically engaged content. Lastly, this study examines the specific results of the activist initiatives initiated by the company. The results show that alternative media are an useful tool to act in an activist manner, especially when the media organization establishes a connection with its audiences. However, while audiences may respond positively to the politically engaged nature of...
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Role oborových médií ve vzdělání studentů marketingu
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPenkov, Radoslav (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)Datum obhajoby: 12. 6. 2019Bakalářská práce si klade za cíl popsat roli současných českých oborových médií v životě studentů a budoucích profesionálů z oblasti marketingové komunikace a public relations. Cílem práce je jednak zjistit vztah studentů ... -
Změna vlastnických struktur českých médií na počátku 21.století - návrat do rukou domácích vlastníků
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOVojtová, Magdaléna (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)Datum obhajoby: 21. 6. 2017Hlavním cílem této práce bylo provedení analýzy vývoje vlastnictví českého celostátního denního tisku v České republice v období 2008 - 2016. Vývoj vlastnictví ve sledovaném období byl analyzován v kontextu strukturálních ... -
Využití médií při výuce anglického jazyka v ČR
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOProcházková, Pavla (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2023)Datum obhajoby: 1. 2. 2023Cílem diplomové práce s názvem "Využití médií při výuce anglického jazyka v ČR" ("Use of Media in English Lessons in the Czech Republic") je zhodnotit používání starých, klasických i nových médií pří výuce angličtiny na ...