Show simple item record

Artificial inteligence for the card game Mandala
dc.contributor.advisorHolan, Tomáš
dc.creatorTyle, Tomáš
dc.date.accessioned2022-07-25T12:42:33Z
dc.date.available2022-07-25T12:42:33Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/174144
dc.description.abstractThe bachelor paper deals with development of artificial inteligence for the two player card game Mandala. It describes several approaches to creating artificial inteligence and results if the testing if their implementations. It includes an implementation of the game itself including a graphical interface. 1en_US
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá vývojem umělé inteligence pro hraní karetní hru dvou hráčů Mandala. Popisuje několik přístupů ke tvorbě umělé inteligence a výsledky testování jejich implementací. Obsahuje implementaci hry samotné včetně grafického prostředí. 1cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectUmělá inteligence|hra|Mandalacs_CZ
dc.subjectArtificial inteligence|game|Mandalaen_US
dc.titleUmělá inteligence pro karetní hru Mandalacs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2022
dcterms.dateAccepted2022-06-17
dc.description.departmentDepartment of Software and Computer Science Educationen_US
dc.description.departmentKatedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.identifier.repId239166
dc.title.translatedArtificial inteligence for the card game Mandalaen_US
dc.contributor.refereeMráz, František
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineInformatika se specializací Umělá inteligencecs_CZ
thesis.degree.disciplineComputer Science with specialisation in Artificial Intelligenceen_US
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Software and Computer Science Educationen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csInformatika se specializací Umělá inteligencecs_CZ
uk.degree-discipline.enComputer Science with specialisation in Artificial Intelligenceen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se zabývá vývojem umělé inteligence pro hraní karetní hru dvou hráčů Mandala. Popisuje několik přístupů ke tvorbě umělé inteligence a výsledky testování jejich implementací. Obsahuje implementaci hry samotné včetně grafického prostředí. 1cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor paper deals with development of artificial inteligence for the two player card game Mandala. It describes several approaches to creating artificial inteligence and results if the testing if their implementations. It includes an implementation of the game itself including a graphical interface. 1en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV