| dc.contributor.advisor | Holan, Tomáš | |
| dc.creator | Tyle, Tomáš | |
| dc.date.accessioned | 2022-07-25T12:42:33Z | |
| dc.date.available | 2022-07-25T12:42:33Z | |
| dc.date.issued | 2022 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/174144 | |
| dc.description.abstract | The bachelor paper deals with development of artificial inteligence for the two player card game Mandala. It describes several approaches to creating artificial inteligence and results if the testing if their implementations. It includes an implementation of the game itself including a graphical interface. 1 | en_US |
| dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá vývojem umělé inteligence pro hraní karetní hru dvou hráčů Mandala. Popisuje několik přístupů ke tvorbě umělé inteligence a výsledky testování jejich implementací. Obsahuje implementaci hry samotné včetně grafického prostředí. 1 | cs_CZ |
| dc.language | Čeština | cs_CZ |
| dc.language.iso | cs_CZ | |
| dc.publisher | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
| dc.subject | Umělá inteligence|hra|Mandala | cs_CZ |
| dc.subject | Artificial inteligence|game|Mandala | en_US |
| dc.title | Umělá inteligence pro karetní hru Mandala | cs_CZ |
| dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
| dcterms.created | 2022 | |
| dcterms.dateAccepted | 2022-06-17 | |
| dc.description.department | Department of Software and Computer Science Education | en_US |
| dc.description.department | Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
| dc.description.faculty | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
| dc.description.faculty | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
| dc.identifier.repId | 239166 | |
| dc.title.translated | Artificial inteligence for the card game Mandala | en_US |
| dc.contributor.referee | Mráz, František | |
| thesis.degree.name | Bc. | |
| thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
| thesis.degree.discipline | Informatika se specializací Umělá inteligence | cs_CZ |
| thesis.degree.discipline | Computer Science with specialisation in Artificial Intelligence | en_US |
| thesis.degree.program | Computer Science | en_US |
| thesis.degree.program | Informatika | cs_CZ |
| uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
| uk.taxonomy.organization-cs | Matematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
| uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Mathematics and Physics::Department of Software and Computer Science Education | en_US |
| uk.faculty-name.cs | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
| uk.faculty-name.en | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
| uk.faculty-abbr.cs | MFF | cs_CZ |
| uk.degree-discipline.cs | Informatika se specializací Umělá inteligence | cs_CZ |
| uk.degree-discipline.en | Computer Science with specialisation in Artificial Intelligence | en_US |
| uk.degree-program.cs | Informatika | cs_CZ |
| uk.degree-program.en | Computer Science | en_US |
| thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
| thesis.grade.en | Excellent | en_US |
| uk.abstract.cs | Tato bakalářská práce se zabývá vývojem umělé inteligence pro hraní karetní hru dvou hráčů Mandala. Popisuje několik přístupů ke tvorbě umělé inteligence a výsledky testování jejich implementací. Obsahuje implementaci hry samotné včetně grafického prostředí. 1 | cs_CZ |
| uk.abstract.en | The bachelor paper deals with development of artificial inteligence for the two player card game Mandala. It describes several approaches to creating artificial inteligence and results if the testing if their implementations. It includes an implementation of the game itself including a graphical interface. 1 | en_US |
| uk.file-availability | V | |
| uk.grantor | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwaru a výuky informatiky | cs_CZ |
| thesis.grade.code | 1 | |
| uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
| uk.thesis.defenceStatus | O | |