Umělá inteligence pro karetní hru Mandala
Artificial inteligence for the card game Mandala
bachelor thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/174144Identifiers
Study Information System: 239166
Collections
- Kvalifikační práce [11970]
Author
Advisor
Referee
Mráz, František
Faculty / Institute
Faculty of Mathematics and Physics
Discipline
Computer Science with specialisation in Artificial Intelligence
Department
Department of Software and Computer Science Education
Date of defense
17. 6. 2022
Publisher
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaLanguage
Czech
Grade
Excellent
Keywords (Czech)
Umělá inteligence|hra|MandalaKeywords (English)
Artificial inteligence|game|MandalaTato bakalářská práce se zabývá vývojem umělé inteligence pro hraní karetní hru dvou hráčů Mandala. Popisuje několik přístupů ke tvorbě umělé inteligence a výsledky testování jejich implementací. Obsahuje implementaci hry samotné včetně grafického prostředí. 1
The bachelor paper deals with development of artificial inteligence for the two player card game Mandala. It describes several approaches to creating artificial inteligence and results if the testing if their implementations. It includes an implementation of the game itself including a graphical interface. 1
