Show simple item record

Real study and professional orientation of grammar school students in comparison with researches about the generation Z
dc.contributor.advisorFrombergerová, Anna
dc.creatorVeber, Jakub
dc.date.accessioned2022-06-10T09:08:08Z
dc.date.available2022-06-10T09:08:08Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/172806
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectgenerace Zcs_CZ
dc.subjectprofesní zaměřenícs_CZ
dc.subjectstudijní zaměřenícs_CZ
dc.subjectadolescencecs_CZ
dc.subjectgymnáziumcs_CZ
dc.subjectvolbacs_CZ
dc.subjectgeneration Zen_US
dc.subjectprofessional orientationen_US
dc.subjectstudy orientationen_US
dc.subjectadolescenceen_US
dc.subjectgrammar schoolen_US
dc.subjectchoiceen_US
dc.titleReálné studijní a profesní zaměření žáků gymnázia v komparaci s výzkumy o generaci Zcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2022
dcterms.dateAccepted2022-05-20
dc.description.departmentKatedra psychologiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId233350
dc.title.translatedReal study and professional orientation of grammar school students in comparison with researches about the generation Zen_US
dc.contributor.refereeTopková, Petra
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychologie s rozšířením o speciální pedagogikucs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychology with extension in Special Educationen_US
thesis.degree.programPsychologiecs_CZ
thesis.degree.programPsychologyen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra psychologiecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPsychologie s rozšířením o speciální pedagogikucs_CZ
uk.degree-discipline.enPsychology with extension in Special Educationen_US
uk.degree-program.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-program.enPsychologyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra psychologiecs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV