Zobrazit minimální záznam

Modelling of terrain and its modifications
dc.contributor.advisorKolingerová, Ivana
dc.creatorDanihelka, Jiří
dc.date.accessioned2017-04-12T09:55:49Z
dc.date.available2017-04-12T09:55:49Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/17238
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá možnostmi intuitivního modelování terénu pro potřeby počítačových her. Hledá se taková metoda, která by umožnila snadné modelování i uživateli, který nemá zkušenosti s vytvářením 3D objektů, a zároveň poskytovala široké možnosti, aby se dala použít i odborníky na tvoru počítačových her. V práci se diskutuje nad vhodnou volbou metody modelování a různé metody jsou vzájemně srovnávány. Jako nejvhodnější je vybrána metoda modelování pomocí přesouvání řídících bodů u Bézierových plátů, které se práce pak blíže věnuje. V diplomové práci je navržen a představen program Editor terénů, který navrženou metodu implementuje a demonstruje v praxi její použití.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis is about intuitive terrain modeling for needs of computer games. The thesis is searching for a method of terrain modeling that will be easy for people with lack of experience. The method also should be able to allow powerful modeling techniques for professionals game creators. The thesis debate about choosing appropriate method and compare different methods between each other. Selected is the method of moving control points of Bezier patches. The thesis presents a program Terrain Editor that was created as part of the thesis. The program implements selected method and demonstrates its use in practice.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.titleModelování terénu a jeho modifikacícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-09-25
dc.description.departmentKatedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Software and Computer Science Educationen_US
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId47466
dc.title.translatedModelling of terrain and its modificationsen_US
dc.contributor.refereeVaněček, Pavel
dc.identifier.aleph001100756
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSoftwarové systémycs_CZ
thesis.degree.disciplineSoftware Systemsen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Software and Computer Science Educationen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSoftwarové systémycs_CZ
uk.degree-discipline.enSoftware Systemsen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá možnostmi intuitivního modelování terénu pro potřeby počítačových her. Hledá se taková metoda, která by umožnila snadné modelování i uživateli, který nemá zkušenosti s vytvářením 3D objektů, a zároveň poskytovala široké možnosti, aby se dala použít i odborníky na tvoru počítačových her. V práci se diskutuje nad vhodnou volbou metody modelování a různé metody jsou vzájemně srovnávány. Jako nejvhodnější je vybrána metoda modelování pomocí přesouvání řídících bodů u Bézierových plátů, které se práce pak blíže věnuje. V diplomové práci je navržen a představen program Editor terénů, který navrženou metodu implementuje a demonstruje v praxi její použití.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis is about intuitive terrain modeling for needs of computer games. The thesis is searching for a method of terrain modeling that will be easy for people with lack of experience. The method also should be able to allow powerful modeling techniques for professionals game creators. The thesis debate about choosing appropriate method and compare different methods between each other. Selected is the method of moving control points of Bezier patches. The thesis presents a program Terrain Editor that was created as part of the thesis. The program implements selected method and demonstrates its use in practice.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwaru a výuky informatikycs_CZ
dc.identifier.lisID990011007560106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV