Zobrazit minimální záznam

Czech film advertisin during the first republic
dc.contributor.advisorVošahlíková, Pavla
dc.creatorZima, Tomáš
dc.date.accessioned2022-04-14T17:05:21Z
dc.date.available2022-04-14T17:05:21Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/171538
dc.description.abstractThe thesis is aimed on film advertising in the period of the Czechoslovak First Republic, which is often a neglected, but extremely interesting chapter in the study of advertising history. The origin of film advertising is examined from the point of view of the advertiser, creators, but also the technical possibilities and available technical background, which was often a limiting factor for the development of film as such. The possible reach of the film advertising at the time is then illustrated by the development of the number of cinemas in Czechoslovakia, their total attendance, as well as the number of these films and the average attendance per show.en_US
dc.description.abstractPráce se zabývá filmovou reklamou v období první republiky, která bývá při zkoumání historie reklamy často opomíjenou, přesto ale nesmírně zajímavou kapitolou. Zkoumán je vznik filmové reklamy a to z pohledu tehdejších zadavatelů, dále tvůrců, ale i technických možností a dostupného technického zázemí, které bylo pro rozvoj filmu jako takového často limitujícím faktorem. Možný zásah tehdejší filmové reklamy je pak ilustrován na vývoji počtu kin v Československu, jejich celkové návštěvnosti, dále pak na počtu uvedených filmů a průměrné návštěvy na jedno promítání.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectFilmcs_CZ
dc.subjectreklamacs_CZ
dc.subjectČeskoslovenskocs_CZ
dc.subjecthistoriecs_CZ
dc.subject1920cs_CZ
dc.subject1930cs_CZ
dc.subjectprvní republikacs_CZ
dc.subjectFilmen_US
dc.subjectcinematographyen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectCzechoslovakiaen_US
dc.subjecthistoryen_US
dc.subject1920sen_US
dc.subject1930sen_US
dc.subjectfirst republicen_US
dc.titleČeská filmová reklama v období První republikycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2022
dcterms.dateAccepted2022-02-01
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId192994
dc.title.translatedCzech film advertisin during the first republicen_US
dc.contributor.refereeBednařík, Petr
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csPráce se zabývá filmovou reklamou v období první republiky, která bývá při zkoumání historie reklamy často opomíjenou, přesto ale nesmírně zajímavou kapitolou. Zkoumán je vznik filmové reklamy a to z pohledu tehdejších zadavatelů, dále tvůrců, ale i technických možností a dostupného technického zázemí, které bylo pro rozvoj filmu jako takového často limitujícím faktorem. Možný zásah tehdejší filmové reklamy je pak ilustrován na vývoji počtu kin v Československu, jejich celkové návštěvnosti, dále pak na počtu uvedených filmů a průměrné návštěvy na jedno promítání.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis is aimed on film advertising in the period of the Czechoslovak First Republic, which is often a neglected, but extremely interesting chapter in the study of advertising history. The origin of film advertising is examined from the point of view of the advertiser, creators, but also the technical possibilities and available technical background, which was often a limiting factor for the development of film as such. The possible reach of the film advertising at the time is then illustrated by the development of the number of cinemas in Czechoslovakia, their total attendance, as well as the number of these films and the average attendance per show.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
thesis.grade.codeE
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV