Show simple item record

Přechod k nízkouhlíkové dopravě: zahrnutí času jako rozhodovacího faktoru volby dopravního prostředku
dc.contributor.advisorRečka, Lukáš
dc.creatorMrkous, Jan
dc.date.accessioned2022-04-14T17:30:00Z
dc.date.available2022-04-14T17:30:00Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/171262
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis was to analyze the choice of transport modes depending on the value of travel time. For the purpose of this work, I limited the choice of travel modes to trains, buses and cars, as these modes of transport contribute to the transport of the population in the Czech Republic the most. This is a topic that can contribute to the optimization of transport at the national level. Through a robust literature search, I obtained data describing the value of travel time and then used it for modelling in the TIMES software. The model optimized people's use of various modes of transport based on their demands and the value of travel time.en_US
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce bylo zanalyzovat volbu dopravních modů v závislosti na hodnotě úspory cestovního času. V rámci této práce jsem volbu cestovních prstředků omezil na vlaky, autobusy a auta, jelikož tyto dopravní mody se podílejí na přepravě obyvatel v České republice nejvíce. Jedná se o téma, které muže přispět k optimalizaci v celostátní dopravě. Skrze robustní literírní rešerši jsem získal data popisující hodnotu cestovního čas a ta jsem následně použil k modelovaní v software TIMES. Tento model optimalizoval využívání různých druhů dopravy lidmi na základě jejich požadavků a hodnoty času cesty.cs_CZ
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.titleTransition to a low carbon transport system: including time as a decision factor in transport modal choiceen_US
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2022
dcterms.dateAccepted2022-01-24
dc.description.departmentInstitut ekonomických studiícs_CZ
dc.description.departmentInstitute of Economic Studiesen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId213941
dc.title.translatedPřechod k nízkouhlíkové dopravě: zahrnutí času jako rozhodovacího faktoru volby dopravního prostředkucs_CZ
dc.contributor.refereeŠčasný, Milan
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEkonomie a financecs_CZ
thesis.degree.disciplineEconomics and Financeen_US
thesis.degree.programEkonomické teoriecs_CZ
thesis.degree.programEconomicsen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Institut ekonomických studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Institute of Economic Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csEkonomie a financecs_CZ
uk.degree-discipline.enEconomics and Financeen_US
uk.degree-program.csEkonomické teoriecs_CZ
uk.degree-program.enEconomicsen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csCílem této bakalářské práce bylo zanalyzovat volbu dopravních modů v závislosti na hodnotě úspory cestovního času. V rámci této práce jsem volbu cestovních prstředků omezil na vlaky, autobusy a auta, jelikož tyto dopravní mody se podílejí na přepravě obyvatel v České republice nejvíce. Jedná se o téma, které muže přispět k optimalizaci v celostátní dopravě. Skrze robustní literírní rešerši jsem získal data popisující hodnotu cestovního čas a ta jsem následně použil k modelovaní v software TIMES. Tento model optimalizoval využívání různých druhů dopravy lidmi na základě jejich požadavků a hodnoty času cesty.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of this bachelor thesis was to analyze the choice of transport modes depending on the value of travel time. For the purpose of this work, I limited the choice of travel modes to trains, buses and cars, as these modes of transport contribute to the transport of the population in the Czech Republic the most. This is a topic that can contribute to the optimization of transport at the national level. Through a robust literature search, I obtained data describing the value of travel time and then used it for modelling in the TIMES software. The model optimized people's use of various modes of transport based on their demands and the value of travel time.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut ekonomických studiícs_CZ
thesis.grade.codeE
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV