Show simple item record

Design of a partial methodology of "Skautská stezka" with the use of review for the educational goals of rope activities
dc.contributor.advisorHanková, Zdeňka
dc.creatorKlusáček, Petr
dc.date.accessioned2022-04-07T09:23:23Z
dc.date.available2022-04-07T09:23:23Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/171065
dc.description.abstractVýstupem této práce je rozšířit vzdělávací metodiku pro nižší skautskou věkovou kategorii o lanové aktivity. Cílem bakalářské práce je dále rozvíjet metodiku pro horský skauting a přispět k rozvoji této výchovné metody. Jako příspěvek a cíl pro výchovu je vytvoření návrhu metodických karet pro skautské stezky mladší věkové kategorie vlčat a světlušek pro oddíly horských skautů. Pro tvorbu této metodiky je východiskem porovnání rámcově vzdělávacího programu pro základní vzdělání a skautské výchovné metody. V postupu používám analýzu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání a rozhovorů s instruktory lanových aktivit. KLÍČOVÁ SLOVA Výchova ve volném čase, skauting, lanové aktivity, zážitková pedagogika, reflexecs_CZ
dc.description.abstractThe outcome of this thesis is to extend scout educational methodology by rope activities for the younger scout age group. The aim of my BT is to further develop the methodology for mountain scouting and to contribute to the development of this educational method. As a contribution and goal for education is the creation of draft method cards for scout competence handbook "skautské stezky" for the younger age category of boys ("vlčata") and girls ("světlušky") for mountain scout troops. The basis for the development of this methodology is the comparison between framework curriculum for primary education and the Scout method. I use an analysis of the framework curriculum for primary education ("Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání") and interviews with rope activity instructors. KEYWORDS Leisure education, scouting, rope activities, experiential pedagogy, reviewen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectLeisure educationen_US
dc.subjectscoutingen_US
dc.subjectrope activitiesen_US
dc.subjectexperiential pedagogyen_US
dc.subjectreviewen_US
dc.subjectVýchova ve volném časecs_CZ
dc.subjectskautingcs_CZ
dc.subjectlanové aktivitycs_CZ
dc.subjectzážitková pedagogikacs_CZ
dc.subjectreflexecs_CZ
dc.titleNávrh dílčí metodiky skautské stezky s využitím reflexe pro výchovné cíle lanových aktivitcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2022
dcterms.dateAccepted2022-01-11
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId216985
dc.title.translatedDesign of a partial methodology of "Skautská stezka" with the use of review for the educational goals of rope activitiesen_US
dc.contributor.refereeKočí, Jana
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineVychovatelstvícs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programVychovatelstvícs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csVychovatelstvícs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csVychovatelstvícs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csVýstupem této práce je rozšířit vzdělávací metodiku pro nižší skautskou věkovou kategorii o lanové aktivity. Cílem bakalářské práce je dále rozvíjet metodiku pro horský skauting a přispět k rozvoji této výchovné metody. Jako příspěvek a cíl pro výchovu je vytvoření návrhu metodických karet pro skautské stezky mladší věkové kategorie vlčat a světlušek pro oddíly horských skautů. Pro tvorbu této metodiky je východiskem porovnání rámcově vzdělávacího programu pro základní vzdělání a skautské výchovné metody. V postupu používám analýzu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání a rozhovorů s instruktory lanových aktivit. KLÍČOVÁ SLOVA Výchova ve volném čase, skauting, lanové aktivity, zážitková pedagogika, reflexecs_CZ
uk.abstract.enThe outcome of this thesis is to extend scout educational methodology by rope activities for the younger scout age group. The aim of my BT is to further develop the methodology for mountain scouting and to contribute to the development of this educational method. As a contribution and goal for education is the creation of draft method cards for scout competence handbook "skautské stezky" for the younger age category of boys ("vlčata") and girls ("světlušky") for mountain scout troops. The basis for the development of this methodology is the comparison between framework curriculum for primary education and the Scout method. I use an analysis of the framework curriculum for primary education ("Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání") and interviews with rope activity instructors. KEYWORDS Leisure education, scouting, rope activities, experiential pedagogy, reviewen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV