Show simple item record

Designing training in a company
dc.contributor.advisorŠerák, Michal
dc.creatorŠumová, Veronika
dc.date.accessioned2017-04-12T09:22:09Z
dc.date.available2017-04-12T09:22:09Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/17084
dc.description.abstractZákladní otázka této bakalářské práce zní: "Jaké všechny aspekty by v rámci přípravy vzdělávací aktivity měl vzít školitel na vědomí, aby připravil efektivní kurz?" Za tímto účelem mapuje nejdříve východiska designu vzdělávání ve firmě jak je známo dnes, ale především podrobně analyzuje šest takzvaných elementů designu: Kontext (Organizace), Cíle, Marketing a positioning, Logistika, Didaktika a Účastník. Cílem každé této části je jednak kompilace a kritické zhodnocení názorů odborných autorů, ale také zhodnocení přínosu daného elementu designu pro celý proces designu vzdělávání ve firmě. Závěrečná kapitola druhé části se pokouší o kompilaci získaných poznatků včeně návrhu "Projektu vzdělávací aktivity". Praktickou aplikaci zastupují dvě případové studie v přílohách A a B.cs_CZ
dc.description.abstractThe central question of this bachelor theis is: "Which aspects should training designer keep in his mind in order to design an effective training?" To answer this question this paper first tracks bases of contenporary corporate training design, but more importantly, analyses in detail six so-called elements of design: Context (Organization), Objectives, Marketing and Positioning, Logistics, Didactics and Participant. The aim of each of these sections is to compile and evaluate opinions and views of scientific authors on the element, but also to evaluate the element's contribution to whole process of training design. The final chapter of the second section attempts to compile all acquired knowledge in one piece and suggests a possible layout of "Training Project". Two case studies, which can be found in supplement A and B, represent application of acquired to practice.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleDesign vzdělávací aktivity ve firměcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-09-08
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId61962
dc.title.translatedDesigning training in a companyen_US
dc.contributor.refereeMužík, Jaroslav
dc.identifier.aleph001099436
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csZákladní otázka této bakalářské práce zní: "Jaké všechny aspekty by v rámci přípravy vzdělávací aktivity měl vzít školitel na vědomí, aby připravil efektivní kurz?" Za tímto účelem mapuje nejdříve východiska designu vzdělávání ve firmě jak je známo dnes, ale především podrobně analyzuje šest takzvaných elementů designu: Kontext (Organizace), Cíle, Marketing a positioning, Logistika, Didaktika a Účastník. Cílem každé této části je jednak kompilace a kritické zhodnocení názorů odborných autorů, ale také zhodnocení přínosu daného elementu designu pro celý proces designu vzdělávání ve firmě. Závěrečná kapitola druhé části se pokouší o kompilaci získaných poznatků včeně návrhu "Projektu vzdělávací aktivity". Praktickou aplikaci zastupují dvě případové studie v přílohách A a B.cs_CZ
uk.abstract.enThe central question of this bachelor theis is: "Which aspects should training designer keep in his mind in order to design an effective training?" To answer this question this paper first tracks bases of contenporary corporate training design, but more importantly, analyses in detail six so-called elements of design: Context (Organization), Objectives, Marketing and Positioning, Logistics, Didactics and Participant. The aim of each of these sections is to compile and evaluate opinions and views of scientific authors on the element, but also to evaluate the element's contribution to whole process of training design. The final chapter of the second section attempts to compile all acquired knowledge in one piece and suggests a possible layout of "Training Project". Two case studies, which can be found in supplement A and B, represent application of acquired to practice.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.identifier.lisID990010994360106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV