Zobrazit minimální záznam

Sport news in the Czech print media agenda:Changes in coverage and presentation of sports and the influence on a public agenda in 1993-2007
dc.contributor.advisorNěmcová Tejkalová, Alice
dc.creatorKovaříková, Hana
dc.date.accessioned2021-12-08T12:49:39Z
dc.date.available2021-12-08T12:49:39Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/170403
dc.description.abstractDiplomová práce Sportovní zpravodajství v agendě českých deníků: proměny pokrytí a prezentace sportů a vliv na veřejnou agendu v letech 1993 - 2007 mapuje sportovní zpravodajství vybraných českých deníků a jeho proměny v čase. Práce zjišťuje, zda a nakolik se sportovní zpravodajství během doby rozšiřuje, které sporty a jak jsou zobrazovány, a zda dochází ke změnám ve zpravodajském pokrytí. Další otázkou je, jestli má dlouhodobé pokrývání určitých sportů vliv na smýšlení veřejnosti o tom, které sporty považovat za důležité a oblíbené. V neposlední řadě se práce zabývá problematikou pronikání personalizačních a celebritizačních tendencí do sportovního zpravodajství českých deníků.cs_CZ
dc.description.abstractThe diploma thesis Sport news in the Czech print media agenda: changes in coverage and presentation of sports and the influence on a public agenda in 1993 - 2007 analyses sport news of the chosen print media and its changes in a long- time period. This thesis finds out whether and to what extent the sport news pages extend, which sports and in what way are presented, and whether changes of the coverage occur. Next question is, whether the long-term coverage of certain sports can influence public opinion on which sports to consider as important and favorite. In addition to that, this thesis is concerned with the occurrences of personalization and celebritization trends in the Czech print media sport news.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectAgenda-settingcs_CZ
dc.subjectanalýza obsahovács_CZ
dc.subjectcelebritizacecs_CZ
dc.subjectsportcs_CZ
dc.subjecttiskcs_CZ
dc.subjectzpravodajstvícs_CZ
dc.subjectAgenda-settingen_US
dc.subjectcelebritizationen_US
dc.subjectcontent analysisen_US
dc.subjectnewsen_US
dc.subjectprint mediaen_US
dc.subjectsporten_US
dc.titleSportovní zpravodajství v agendě českých deníků: proměny pokrytí a prezentace sportů a vliv na veřejnou agendu v letech 1993 - 2007cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2009
dcterms.dateAccepted2009-02-02
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId67669
dc.title.translatedSport news in the Czech print media agenda:Changes in coverage and presentation of sports and the influence on a public agenda in 1993-2007en_US
dc.contributor.refereeKraus, Jiří
dc.identifier.aleph001099332
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce Sportovní zpravodajství v agendě českých deníků: proměny pokrytí a prezentace sportů a vliv na veřejnou agendu v letech 1993 - 2007 mapuje sportovní zpravodajství vybraných českých deníků a jeho proměny v čase. Práce zjišťuje, zda a nakolik se sportovní zpravodajství během doby rozšiřuje, které sporty a jak jsou zobrazovány, a zda dochází ke změnám ve zpravodajském pokrytí. Další otázkou je, jestli má dlouhodobé pokrývání určitých sportů vliv na smýšlení veřejnosti o tom, které sporty považovat za důležité a oblíbené. V neposlední řadě se práce zabývá problematikou pronikání personalizačních a celebritizačních tendencí do sportovního zpravodajství českých deníků.cs_CZ
uk.abstract.enThe diploma thesis Sport news in the Czech print media agenda: changes in coverage and presentation of sports and the influence on a public agenda in 1993 - 2007 analyses sport news of the chosen print media and its changes in a long- time period. This thesis finds out whether and to what extent the sport news pages extend, which sports and in what way are presented, and whether changes of the coverage occur. Next question is, whether the long-term coverage of certain sports can influence public opinion on which sports to consider as important and favorite. In addition to that, this thesis is concerned with the occurrences of personalization and celebritization trends in the Czech print media sport news.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO
dc.identifier.lisID990010993320106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV