Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.authorChromý, Pavel
dc.contributor.authorKučera, Zdeněk
dc.contributor.authorKašková, Magdalena
dc.coverage.spatialČeskocs
dc.date.accessioned2021-11-25T04:59:52Z
dc.date.available2021-11-25T04:59:52Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/168756
dc.language.isocs
dc.language.isoen
dc.relation.urihttp://geography.cz/informace-cgs/wp-content/uploads/downloads/2016/09/icgs022016_kaskova.pdf
dc.titleMísto a značka :place branding a problémy jeho konceptualizacecs
dc.typePříspěvek v časopisucs
dc.description.startPage1
dc.description.endPage16
dcterms.isPartOf.nameInformace České geografické společnostics
dcterms.isPartOf.journalYear2016
dcterms.isPartOf.journalVolume35
dcterms.isPartOf.journalIssue2
dcterms.isPartOf.issn1213-1075
dc.identifier.lisID000220358


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV