Show simple item record

dc.date.accessioned2021-11-25T03:43:32Z
dc.date.available2021-11-25T03:43:32Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/162330
dc.language.isoen
dc.relation.urihttp://sreview.soc.cas.cz/cs/issue/192-sociologicky-casopis-czech-sociological-review-6-2017/3770
dc.titleGraham Murdock and Jostein Gripsrud (eds.): Money talks: Media, markets, crisisen
dc.typePříspěvek v časopisucs
dc.description.startPage959
dc.description.endPage963
dcterms.isPartOf.nameSociologický časopisen
dcterms.isPartOf.journalYear2017
dcterms.isPartOf.journalVolume53
dcterms.isPartOf.journalIssue6
dcterms.isPartOf.issn0038-0288
dc.identifier.lisID990002266700206986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV