Show simple item record

Marketing of educational services for specific user
dc.contributor.advisorVrzáček, Petr
dc.creatorKoupená, Lucie
dc.date.accessioned2020-08-27T14:12:03Z
dc.date.available2020-08-27T14:12:03Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/16102
dc.description.abstractPráce pojednává o pozici marketingu v organizacích poskytujících vzdělávací služby v rámci České republiky. Nabízí rovněž manažerům škol ucelený pohled na jeho využití při řízení organizace. Práce je koncipována do dvou částí. První se zabývá legislativou a trendy ve vzdělávání jedinců s postižením, stejně jako marketingem a jeho specifiky ve školství. Druhá část prezentuje výsledky SWOT analýzy, focus group, obsahové analýzy dokumentů a kvalitativního výzkumu, které se snaží zmapovat současný stav marketingu v Základní škole a Mateřské škole, příspěvková organizace ve Vysokém Chlumci, jejíž součástí je speciální třída. V ní jsou vzděláváni a integrováni jedinci s postižením. Na základě zjištěných informací byla definována hlavní a podrobná zjištění. Součástí práce je rovněž návrh na doporučení, která mohou konkrétní organizaci efektivně pomoci. Práce se zabývá klíčovým problémem organizace a její doporučení budou realizována v praxi.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis is about position of the marketing in the educational institutions in the Czech republic. It also offers insight to the school managers, how to utilize the marketing in their organizations. The thesis is divided into two main parts. The first one is targeted to the legislation, educational trends in the education of handicapped persons and it's focused on the marketing and its specifics in educational marketing as well. The second part presents the results of SWOT analysis, focus group, analysis of the document contents and the results of the qualitative research, which would like to chart the situation of marketing in the Základní škola and Mateřská škola, příspěvková organizace in Vysoký Chlumec. The school includes special class, where handicapped persons are educated and integrated. Main and particular findings were defined on the basis of found information. The thesis includes the draft of recommendations, which could help the organization and its management. The thesis is about the organization 's key problem and its recommendations will be implemented.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studiícs_CZ
dc.titleMarketing vzdělávacích služeb pro specifického uživatelecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-06-24
dc.description.departmentKatedra řízení a supervize v soc. a zdrav. organizacíchcs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Management and Supervision in Social and Health Care Organisationsen_US
dc.description.facultyFakulta humanitních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Humanitiesen_US
dc.identifier.repId59272
dc.title.translatedMarketing of educational services for specific useren_US
dc.contributor.refereeRivola, Pavel
dc.identifier.aleph001014898
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineŘízení a supervize v sociálních a zdravotnických organizacíchcs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement and Supervision in Social and Health Care Organizationsen_US
thesis.degree.programSociální politika a sociální prácecs_CZ
thesis.degree.programSocial Policy and Social Worken_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta humanitních studií::Katedra řízení a supervize v soc. a zdrav. organizacíchcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Humanities::Department of Management and Supervision in Social and Health Care Organisationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta humanitních studiícs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Humanitiesen_US
uk.faculty-abbr.csFHScs_CZ
uk.degree-discipline.csŘízení a supervize v sociálních a zdravotnických organizacíchcs_CZ
uk.degree-discipline.enManagement and Supervision in Social and Health Care Organizationsen_US
uk.degree-program.csSociální politika a sociální prácecs_CZ
uk.degree-program.enSocial Policy and Social Worken_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPráce pojednává o pozici marketingu v organizacích poskytujících vzdělávací služby v rámci České republiky. Nabízí rovněž manažerům škol ucelený pohled na jeho využití při řízení organizace. Práce je koncipována do dvou částí. První se zabývá legislativou a trendy ve vzdělávání jedinců s postižením, stejně jako marketingem a jeho specifiky ve školství. Druhá část prezentuje výsledky SWOT analýzy, focus group, obsahové analýzy dokumentů a kvalitativního výzkumu, které se snaží zmapovat současný stav marketingu v Základní škole a Mateřské škole, příspěvková organizace ve Vysokém Chlumci, jejíž součástí je speciální třída. V ní jsou vzděláváni a integrováni jedinci s postižením. Na základě zjištěných informací byla definována hlavní a podrobná zjištění. Součástí práce je rovněž návrh na doporučení, která mohou konkrétní organizaci efektivně pomoci. Práce se zabývá klíčovým problémem organizace a její doporučení budou realizována v praxi.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis is about position of the marketing in the educational institutions in the Czech republic. It also offers insight to the school managers, how to utilize the marketing in their organizations. The thesis is divided into two main parts. The first one is targeted to the legislation, educational trends in the education of handicapped persons and it's focused on the marketing and its specifics in educational marketing as well. The second part presents the results of SWOT analysis, focus group, analysis of the document contents and the results of the qualitative research, which would like to chart the situation of marketing in the Základní škola and Mateřská škola, příspěvková organizace in Vysoký Chlumec. The school includes special class, where handicapped persons are educated and integrated. Main and particular findings were defined on the basis of found information. The thesis includes the draft of recommendations, which could help the organization and its management. The thesis is about the organization 's key problem and its recommendations will be implemented.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Katedra řízení a supervize v soc. a zdrav. organizacíchcs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV