Show simple item record

dc.contributor.authorOates-Indruchová, Libora
dc.date.accessioned2021-11-25T03:15:07Z
dc.date.available2021-11-25T03:15:07Z
dc.date.issued1995
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/160112
dc.language.isocs
dc.relation.urihttp://sreview.soc.cas.cz/uploads/97718fbb23ba631d4ba01973d3cb15995b14c6c0_349_085INDRU.pdf
dc.titleŽena na ulici :(Stereo)typizace ženy v současné velkoplošné reklamě v České republicecs
dc.typePříspěvek v časopisucs
dc.description.startPage85
dc.description.endPage104
dcterms.isPartOf.nameSociologický časopiscs
dcterms.isPartOf.journalYear1995
dcterms.isPartOf.journalVolume31
dcterms.isPartOf.journalIssue1
dcterms.isPartOf.issn0038-0288
dc.identifier.lisID000035529
dc.subject.keywordfeminismuscs
dc.subject.keywordsociologiecs
dc.subject.keywordsociální skupinycs
dc.subject.keywordženycs
dc.subject.keywordvelkoplošné reklamycs
dc.subject.keywordbillboardycs
dc.subject.keywordgenderové obsahycs
dc.subject.keywordstereotypycs
dc.subject.keywordkulturně kritický pohledcs


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV