Zobrazit minimální záznam

3D Scene Reconstruction from Stereo Pictures
dc.contributor.advisorHolub, Viliam
dc.creatorTuroňová, Beata
dc.date.accessioned2017-04-11T11:00:24Z
dc.date.available2017-04-11T11:00:24Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/15901
dc.description.abstractV předložené práci se zabýváme problematikou rekonstrukce 3D scény ze stereo fotograf í. Nejprve podrobněji rozebereme způsob, jakým lze ze shodných bodů nalézt fundamentální matici a s její pomocí spočítat projektivní souřadnice 3D modelu. Následně se budeme zabývat metodami, které nám umožní vylepšit projektivní model na metrický, přičemž důraz bude kladen zejména na metodu využívající esenciální matici. Dále budeme zkoumat možnosti rekonstrukce povrchu z množiny bodů a podrobněji popíšeme algoritmus založený na vnitřních vlastnostech množiny bodů. Na závěr lehce naznačíme strukturu programu a uvedeme výsledky, kterých dosáhl.cs_CZ
dc.description.abstractWe study 3D scene reconstruction from stereo pictures. First, we describe methods for computing fundamental matrix from a set of corresponding image points. Using this matrix we can obtain a projective 3D reconstruction. The second part deals with techniques of re ning the projective reconstruction to metric one. We focus especially on that one, which uses an essential matrix. Furthermore we discuss the possibilities of surface reconstruction from a given point cloud. The last part includes some details of an implementation and presents its results.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.titleRekonstrukce 3D scény ze stereo obrázkůcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-06-24
dc.description.departmentKatedra softwarového inženýrstvícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Software Engineeringen_US
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.identifier.repId48700
dc.title.translated3D Scene Reconstruction from Stereo Picturesen_US
dc.contributor.refereeChum, Jaroslav
dc.identifier.aleph001030818
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineObecná informatikacs_CZ
thesis.degree.disciplineGeneral Computer Scienceen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra softwarového inženýrstvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Software Engineeringen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csObecná informatikacs_CZ
uk.degree-discipline.enGeneral Computer Scienceen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csV předložené práci se zabýváme problematikou rekonstrukce 3D scény ze stereo fotograf í. Nejprve podrobněji rozebereme způsob, jakým lze ze shodných bodů nalézt fundamentální matici a s její pomocí spočítat projektivní souřadnice 3D modelu. Následně se budeme zabývat metodami, které nám umožní vylepšit projektivní model na metrický, přičemž důraz bude kladen zejména na metodu využívající esenciální matici. Dále budeme zkoumat možnosti rekonstrukce povrchu z množiny bodů a podrobněji popíšeme algoritmus založený na vnitřních vlastnostech množiny bodů. Na závěr lehce naznačíme strukturu programu a uvedeme výsledky, kterých dosáhl.cs_CZ
uk.abstract.enWe study 3D scene reconstruction from stereo pictures. First, we describe methods for computing fundamental matrix from a set of corresponding image points. Using this matrix we can obtain a projective 3D reconstruction. The second part deals with techniques of re ning the projective reconstruction to metric one. We focus especially on that one, which uses an essential matrix. Furthermore we discuss the possibilities of surface reconstruction from a given point cloud. The last part includes some details of an implementation and presents its results.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra softwarového inženýrstvícs_CZ
dc.identifier.lisID990010308180106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV