Zobrazit minimální záznam

Communication of teachers and parents during distance learning
dc.contributor.advisorPoche Kargerová, Jana
dc.creatorRatajová, Petra
dc.date.accessioned2022-04-07T10:11:13Z
dc.date.available2022-04-07T10:11:13Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/157373
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá tématem komunikace s rodiči v době distanční výuky. Na danou problematiku nahlíží pohledem pedagogů i rodin. Shrnuje specifika této neobvyklé situace a přináší doporučení, jak ji lépe zvládat. Teoretická část, vysvětluje důležitost komunikace pedagogů s rodiči. Charakterizuje hlavní aktéry a popisuje vývoj jejich vztahu. Klade si za cíl na základě odborné literatury zmapovat dosavadní stav poznání v oblasti pravidel respektující komunikace. Shrnuje pozitiva spolupráce mezi oběma stranami a přináší tipy na zapojení rodičů do vzdělávání žáků. Pojednává o distanční výuce a jejích úskalích z pohledu učitelů i rodičů. Praktická část se zaměřuje na zkušenosti prvostupňových pedagogů. Jejím cílem je zmapovat způsoby komunikace a zapojení rodičů do dálkového vzdělávání. Technika otevřeného kódování umožňuje hloubkovou analýzu rozhovorů. Na jejím základě přináší doporučení pro zefektivnění komunikace v době distanční výuky. Popisuje konkrétní zkušenosti učitelů i řešení případných problémů.cs_CZ
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with the topic of communication with parents during distance learning. It views this issue from the perspective of teachers and families. It summarizes the specifics of this unusual situation and provides recommendations on how to better manage it. The theoretical part is based on literature and it explains the importance of communication between teachers and parents. The main actors are characterized in this part. It summarizes the rules of respect and also talks about cooperation between both sides. It brings tips on how to involve parents in the education of their children. It deals with distance learning and its obstacles from the perspective of teachers and parents. The practical part focuses on the experience of first-level teachers. The aim is to map the ways of communication and involvement of parents in distance learning. The open coding technique allows in-depth analysis of interviews with teachers. It provides recommendations for communication during distance learning. It describes the specific experience of teachers and the solutions of potential problems.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectparentsen_US
dc.subjectteacheren_US
dc.subjectcooperation of family and schoolen_US
dc.subjectdistance learningen_US
dc.subjectcommunication during distance learningen_US
dc.subjectkomunikacecs_CZ
dc.subjectrodičecs_CZ
dc.subjectučitelcs_CZ
dc.subjectspolupráce rodiny a školycs_CZ
dc.subjectdistanční výukacs_CZ
dc.subjectkomunikace v distanční výucecs_CZ
dc.titleKomunikace učitelů s rodiči v době distanční výukycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-05-20
dc.description.departmentKatedra preprimární a primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId232063
dc.title.translatedCommunication of teachers and parents during distance learningen_US
dc.contributor.refereeKrátká, Jana
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra preprimární a primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá tématem komunikace s rodiči v době distanční výuky. Na danou problematiku nahlíží pohledem pedagogů i rodin. Shrnuje specifika této neobvyklé situace a přináší doporučení, jak ji lépe zvládat. Teoretická část, vysvětluje důležitost komunikace pedagogů s rodiči. Charakterizuje hlavní aktéry a popisuje vývoj jejich vztahu. Klade si za cíl na základě odborné literatury zmapovat dosavadní stav poznání v oblasti pravidel respektující komunikace. Shrnuje pozitiva spolupráce mezi oběma stranami a přináší tipy na zapojení rodičů do vzdělávání žáků. Pojednává o distanční výuce a jejích úskalích z pohledu učitelů i rodičů. Praktická část se zaměřuje na zkušenosti prvostupňových pedagogů. Jejím cílem je zmapovat způsoby komunikace a zapojení rodičů do dálkového vzdělávání. Technika otevřeného kódování umožňuje hloubkovou analýzu rozhovorů. Na jejím základě přináší doporučení pro zefektivnění komunikace v době distanční výuky. Popisuje konkrétní zkušenosti učitelů i řešení případných problémů.cs_CZ
uk.abstract.enThe diploma thesis deals with the topic of communication with parents during distance learning. It views this issue from the perspective of teachers and families. It summarizes the specifics of this unusual situation and provides recommendations on how to better manage it. The theoretical part is based on literature and it explains the importance of communication between teachers and parents. The main actors are characterized in this part. It summarizes the rules of respect and also talks about cooperation between both sides. It brings tips on how to involve parents in the education of their children. It deals with distance learning and its obstacles from the perspective of teachers and parents. The practical part focuses on the experience of first-level teachers. The aim is to map the ways of communication and involvement of parents in distance learning. The open coding technique allows in-depth analysis of interviews with teachers. It provides recommendations for communication during distance learning. It describes the specific experience of teachers and the solutions of potential problems.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra preprimární a primární pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV