Show simple item record

Physical Activity and Prosperousness of School Children
dc.contributor.advisorPřibyl, Ivan
dc.creatorKřížková, Iva
dc.date.accessioned2017-04-10T13:17:42Z
dc.date.available2017-04-10T13:17:42Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/15538
dc.description.abstractVe své práci jsem se chtěla zaměřit na možnou souvislost mezi pohybovou aktivitou dětí a mládeže a jejich školní úspěšností. V úvodu se snažím přiblížit definice pohybu a jeho vývoje jak fylogenetického, tak ontogenetického. Dále jsem se zaměřila na teorie a výzkumy podporující myšlenku prospěšnosti pohybové aktivity a jejího vlivu na myšlení a zhodnocení významu a organizace tělesné výchovy ve školách i mimo ně. Ve vlastním výzkumu jsem se snažila na základě dotazníků porovnat pohybovou aktivnost dětí a mládeže v benešovských školách s jejich školní úspěšností. Následuje malý test fyzických a duševních schopností dětí. Zařadila jsem také názory pedagogů různého zaměření na tento problém.en_US
dc.description.abstractVe své práci jsem se chtěla zaměřit na možnou souvislost mezi pohybovou aktivitou dětí a mládeže a jejich školní úspěšností. V úvodu se snažím přiblížit definice pohybu a jeho vývoje jak fylogenetického, tak ontogenetického. Dále jsem se zaměřila na teorie a výzkumy podporující myšlenku prospěšnosti pohybové aktivity a jejího vlivu na myšlení a zhodnocení významu a organizace tělesné výchovy ve školách i mimo ně. Ve vlastním výzkumu jsem se snažila na základě dotazníků porovnat pohybovou aktivnost dětí a mládeže v benešovských školách s jejich školní úspěšností. Následuje malý test fyzických a duševních schopností dětí. Zařadila jsem také názory pedagogů různého zaměření na tento problém.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titlePohybová aktivita a úspěšnost ve školecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-05-06
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId59013
dc.title.translatedPhysical Activity and Prosperousness of School Childrenen_US
dc.contributor.refereeMojžíšová, Jarmila
dc.identifier.aleph001115430
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.disciplineVychovatelstvícs_CZ
thesis.degree.programVychovatelstvícs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csVychovatelstvícs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csVychovatelstvícs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csVe své práci jsem se chtěla zaměřit na možnou souvislost mezi pohybovou aktivitou dětí a mládeže a jejich školní úspěšností. V úvodu se snažím přiblížit definice pohybu a jeho vývoje jak fylogenetického, tak ontogenetického. Dále jsem se zaměřila na teorie a výzkumy podporující myšlenku prospěšnosti pohybové aktivity a jejího vlivu na myšlení a zhodnocení významu a organizace tělesné výchovy ve školách i mimo ně. Ve vlastním výzkumu jsem se snažila na základě dotazníků porovnat pohybovou aktivnost dětí a mládeže v benešovských školách s jejich školní úspěšností. Následuje malý test fyzických a duševních schopností dětí. Zařadila jsem také názory pedagogů různého zaměření na tento problém.cs_CZ
uk.abstract.enVe své práci jsem se chtěla zaměřit na možnou souvislost mezi pohybovou aktivitou dětí a mládeže a jejich školní úspěšností. V úvodu se snažím přiblížit definice pohybu a jeho vývoje jak fylogenetického, tak ontogenetického. Dále jsem se zaměřila na teorie a výzkumy podporující myšlenku prospěšnosti pohybové aktivity a jejího vlivu na myšlení a zhodnocení významu a organizace tělesné výchovy ve školách i mimo ně. Ve vlastním výzkumu jsem se snažila na základě dotazníků porovnat pohybovou aktivnost dětí a mládeže v benešovských školách s jejich školní úspěšností. Následuje malý test fyzických a duševních schopností dětí. Zařadila jsem také názory pedagogů různého zaměření na tento problém.en_US
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV