Zobrazit minimální záznam

Educating Seconce Language Children in Primary Schools in the Czech Republic
dc.contributor.advisorStará, Jana
dc.creatorŠroňková, Hana
dc.date.accessioned2017-04-10T13:04:48Z
dc.date.available2017-04-10T13:04:48Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/15474
dc.description.abstractThis diploma thesis focuses on the problematic of educating second language children in primary schools in the Czech Republic. The theoretical part explains the fundamental concepts connected with the topic, as well as analyses psychological aspects, legislatives and statistics of the problem. Description of the recommended methods and forms of work is also given. The empiric part presents a suggestion of the research on the field of this problematic, i.e. questionnaire for teachers and observation. Key words: educating second language children, educating socially handicapped children, respecting cultural background and language of the country of origin, primary schools in the Czech Republic, individual educational programmeen_US
dc.description.abstractTato diplomová práce se věnuje problematice vzdělávání žáků-cizinců na prvním stupni základních škol v České republice. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy, které s problematikou souvisí, rozebrány legislativní a statistické aspekty dané tématiky. Připojen je rovněž psychologický profil žáka mladšího školního věku s důrazem na žáka-cizince. Informace, se kterými teoretická část pracuje, jsou mimo jiné čerpány i z výročních zpráv základních škol a dále i ze závěrů, ke kterým dospěla Česká školní inspekce. Připojen je popis metod, forem práce a postupů vhodných pro běžnou praxi na základních školách. Empirická část obsahuje návrh výzkumu zaměřeného na problematiku vzdělávání žáků-cizinců na prvním stupni základních škol v České republice pomocí dotazníku a pozorovacího archu pro učitelecs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleVzdělání cizinců na 1. stupni základních škol v České republicecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-05-12
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId58361
dc.title.translatedEducating Seconce Language Children in Primary Schools in the Czech Republicen_US
dc.contributor.refereeSpilková, Vladimíra
dc.identifier.aleph000977744
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato diplomová práce se věnuje problematice vzdělávání žáků-cizinců na prvním stupni základních škol v České republice. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy, které s problematikou souvisí, rozebrány legislativní a statistické aspekty dané tématiky. Připojen je rovněž psychologický profil žáka mladšího školního věku s důrazem na žáka-cizince. Informace, se kterými teoretická část pracuje, jsou mimo jiné čerpány i z výročních zpráv základních škol a dále i ze závěrů, ke kterým dospěla Česká školní inspekce. Připojen je popis metod, forem práce a postupů vhodných pro běžnou praxi na základních školách. Empirická část obsahuje návrh výzkumu zaměřeného na problematiku vzdělávání žáků-cizinců na prvním stupni základních škol v České republice pomocí dotazníku a pozorovacího archu pro učitelecs_CZ
uk.abstract.enThis diploma thesis focuses on the problematic of educating second language children in primary schools in the Czech Republic. The theoretical part explains the fundamental concepts connected with the topic, as well as analyses psychological aspects, legislatives and statistics of the problem. Description of the recommended methods and forms of work is also given. The empiric part presents a suggestion of the research on the field of this problematic, i.e. questionnaire for teachers and observation. Key words: educating second language children, educating socially handicapped children, respecting cultural background and language of the country of origin, primary schools in the Czech Republic, individual educational programmeen_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990009777440106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV