Show simple item record

Communicative competence development in English Teaching
dc.contributor.advisorKargerová, Jana
dc.creatorSrbová, Tereza
dc.date.accessioned2017-04-10T12:58:52Z
dc.date.available2017-04-10T12:58:52Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/15446
dc.description.abstractThis project discusses the theme of key competencies in czech schools. It mainly focuses on the communicative comptence, mentioned in the curricular document called "Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání". Moreover, it focuses on the part "Jazyk a jazyková komunikace" from the same document. The aim is to recognise Essentials elements of the communicative competence and integrate them into English teaching specifically considering the special needs of young learners. This thesis follows with a section containing theoretical information and practical experience within the Danish education system. Its inspirational ideas may be adopted by the Czech educational system. The practical part of this project focuses on a list of recommendations based on my attempts to find a way of developing pupils' communicative skills within learning English.en_US
dc.description.abstractTato práce se zabývá tématem klíčových kompetencí se zaměřením na kompetenci komunikativní, která je popsána v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání, a její dílčí složky. Dále se zaměřuje na popis způsobu, jak tyto složky rozvíjet ve výuce anglického jazyka v rámci vzdělávací oblasti Jazyk a jazyková komunikace s přihlédnutím ke specifikům jazykového vzdělávání na prvním stupni základní školy. Práce operuje také s teoretickými informacemi a praktickými zkušenostmi dánského vzdělávacího systému, který může přinést inspirativní myšlenky do českého vzdělávacího prostředí. Práce nezůstává pouze v rovině teoretické, ale snaží se předat zkušenosti z praktických pokusů těm, kteří hledají způsob, jak učinit komunikaci ve výuce cizího jazyka smysluplnou a rozvoj komunikačních dovedností je pro ně prioritou.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleRozvíjení komunikativní kompetence ve výuce anglického jazykacs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-05-12
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId58372
dc.title.translatedCommunicative competence development in English Teachingen_US
dc.contributor.refereeStará, Jana
dc.identifier.aleph000977764
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato práce se zabývá tématem klíčových kompetencí se zaměřením na kompetenci komunikativní, která je popsána v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání, a její dílčí složky. Dále se zaměřuje na popis způsobu, jak tyto složky rozvíjet ve výuce anglického jazyka v rámci vzdělávací oblasti Jazyk a jazyková komunikace s přihlédnutím ke specifikům jazykového vzdělávání na prvním stupni základní školy. Práce operuje také s teoretickými informacemi a praktickými zkušenostmi dánského vzdělávacího systému, který může přinést inspirativní myšlenky do českého vzdělávacího prostředí. Práce nezůstává pouze v rovině teoretické, ale snaží se předat zkušenosti z praktických pokusů těm, kteří hledají způsob, jak učinit komunikaci ve výuce cizího jazyka smysluplnou a rozvoj komunikačních dovedností je pro ně prioritou.cs_CZ
uk.abstract.enThis project discusses the theme of key competencies in czech schools. It mainly focuses on the communicative comptence, mentioned in the curricular document called "Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání". Moreover, it focuses on the part "Jazyk a jazyková komunikace" from the same document. The aim is to recognise Essentials elements of the communicative competence and integrate them into English teaching specifically considering the special needs of young learners. This thesis follows with a section containing theoretical information and practical experience within the Danish education system. Its inspirational ideas may be adopted by the Czech educational system. The practical part of this project focuses on a list of recommendations based on my attempts to find a way of developing pupils' communicative skills within learning English.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990009777640106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV