Zobrazit minimální záznam

Regional study in the area of the enrolment of the children to primary schools
dc.contributor.advisorKropáčková, Jana
dc.creatorJanáčková, Eva
dc.date.accessioned2017-04-10T12:57:18Z
dc.date.available2017-04-10T12:57:18Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/15439
dc.description.abstractIn my diploma thesis I have focused on the enrolment of the child to the primary school. In the theoretic part, I emphasis the general skills and abilities of the child at the beginnig of the compulsory education. Further, I think of the theory of scholastic maturity and determination of the basic concepts (e.g. scholastic maturity or immaturity, testing of the school maturity, enrolment into the first form). In the practical part of my diploma thesis, I evaluate results obtained from observation during the enrolment of the children to the first form. These results are judge according to the standard set on the basis of markers of the school maturity.en_US
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na vstup dítěte do základní školy. V teoretické části se zabývá celkovou úrovní rozvoje dítěte na počátku školní docházky. Dále se práce zabývá teorií školní zralosti a vymezení základních pojmů, které s ní souvisí. Jsou to např. školní zralost, školní nezralost, testy školní zralosti nebo zápisy do prvních tříd. V praktické části práce jsou uvedeny výsledky pozorování zápisů do prvních tříd a jejich posouzení z hlediska zadaných kritérií, která byla stanovena na základě znaků školní zralosti.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleRegionální studie v oblasti zápisů do prvních tříd základní školycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-05-15
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId58648
dc.title.translatedRegional study in the area of the enrolment of the children to primary schoolsen_US
dc.contributor.refereeLinková, Marie
dc.identifier.aleph000977761
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce je zaměřena na vstup dítěte do základní školy. V teoretické části se zabývá celkovou úrovní rozvoje dítěte na počátku školní docházky. Dále se práce zabývá teorií školní zralosti a vymezení základních pojmů, které s ní souvisí. Jsou to např. školní zralost, školní nezralost, testy školní zralosti nebo zápisy do prvních tříd. V praktické části práce jsou uvedeny výsledky pozorování zápisů do prvních tříd a jejich posouzení z hlediska zadaných kritérií, která byla stanovena na základě znaků školní zralosti.cs_CZ
uk.abstract.enIn my diploma thesis I have focused on the enrolment of the child to the primary school. In the theoretic part, I emphasis the general skills and abilities of the child at the beginnig of the compulsory education. Further, I think of the theory of scholastic maturity and determination of the basic concepts (e.g. scholastic maturity or immaturity, testing of the school maturity, enrolment into the first form). In the practical part of my diploma thesis, I evaluate results obtained from observation during the enrolment of the children to the first form. These results are judge according to the standard set on the basis of markers of the school maturity.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990009777610106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV