Zobrazit minimální záznam

The Count od Monte Christo in Three Different Versions
dc.contributor.advisorMocná, Dagmar
dc.creatorTeichmannová, Marcela
dc.date.accessioned2017-04-10T12:54:05Z
dc.date.available2017-04-10T12:54:05Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/15425
dc.description.abstractThis work provides a comparison of Alexandre Dumas' novel The Count of Monte Christo with its contemporary digest and musical versions. The thesis defines the term of mass communication outlines its basic features leading in simplification and better communication of the messages to a viewer of today. The essence of the work is the analysis of the classical text of the novel and its confrontation with the simplified digest version and its musical adaptation. Together with it, adaptive versions of the work, their new means of expression and to them linked present day message are analyzed and compared simultaneously.en_US
dc.description.abstractTato práce nabízí komparaci klasického textu A. Dumase "Hrabě Monte Cristo" s jeho současnou digestovou a muzikálovou verzí. V úvodu práce je vymezen pojem masová komunikace spolu s nastíněním jejích základních rysů, které vedou především ke zjednodušování a lepší komunikatelnosti nejrůznějších sdělení pro dnešního vnímatele. Jádrem práce je rozbor klasického textu románu a jeho konfrontace se zjednodušenou digestovou verzí a muzikálovou adaptací. Paralelně s tím jsou zkoumány, porovnávány a hodnoceny adaptační proměny díla, jejich nové výrazové prostředky a jimi nabízená současná výpověď.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleHrabě Monte Cristo třikrát jinakcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-05-19
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId58449
dc.title.translatedThe Count od Monte Christo in Three Different Versionsen_US
dc.contributor.refereePeterka, Josef
dc.identifier.aleph000977065
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogy of Pre-School Ageen_US
thesis.degree.disciplinePedagogika předškolního věkucs_CZ
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogika předškolního věkucs_CZ
uk.degree-discipline.enPedagogy of Pre-School Ageen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato práce nabízí komparaci klasického textu A. Dumase "Hrabě Monte Cristo" s jeho současnou digestovou a muzikálovou verzí. V úvodu práce je vymezen pojem masová komunikace spolu s nastíněním jejích základních rysů, které vedou především ke zjednodušování a lepší komunikatelnosti nejrůznějších sdělení pro dnešního vnímatele. Jádrem práce je rozbor klasického textu románu a jeho konfrontace se zjednodušenou digestovou verzí a muzikálovou adaptací. Paralelně s tím jsou zkoumány, porovnávány a hodnoceny adaptační proměny díla, jejich nové výrazové prostředky a jimi nabízená současná výpověď.cs_CZ
uk.abstract.enThis work provides a comparison of Alexandre Dumas' novel The Count of Monte Christo with its contemporary digest and musical versions. The thesis defines the term of mass communication outlines its basic features leading in simplification and better communication of the messages to a viewer of today. The essence of the work is the analysis of the classical text of the novel and its confrontation with the simplified digest version and its musical adaptation. Together with it, adaptive versions of the work, their new means of expression and to them linked present day message are analyzed and compared simultaneously.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990009770650106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV