Zobrazit minimální záznam

Elementary school admission
dc.contributor.advisorStará, Jana
dc.creatorSuková, Marcela
dc.date.accessioned2017-04-10T12:52:33Z
dc.date.available2017-04-10T12:52:33Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/15418
dc.description.abstractThe thesis analyzes the problematics of the elementary school admission. In the theoritical part, it defines opinions of the experts on this topic, it is concerned with the question of school maturity and the topics which are connected with it. It is considered both a point of view from the Czech republic and from abroad (Finland). The aim of the empiric part is to find out how the parents perceive the problematics of the admission to school, what is their evaluation of the school attended by their children and which problems they have to deal with in comparison with their expectations before. Key words: School maturity, preschool children, preschool children diagnostics, school attendance, registration to school, school attendance postponement, pedagogical and psychological intervention.en_US
dc.description.abstractTato diplomová práce je analýzou problematiky vstupu dítěte do školy. V teoretické části vymezuje pojmy související s otázkou připravenosti na školní docházku a tématy, která jsou s touto oblastí spjata. Kromě nahlížení na tuto problematiku v České republice se zaměřuje i na pohled zahraniční (ve Finsku). Cílem empirické části diplomové práce je zjistit, jak otázku vstupu do školy vnímají rodiče dětí, které nastupují do první třídy, jak hodnotí školu, kterou jejich dítě navštěvuje a s jakými problémy se nejčastěji setkávají v porovnání s tím, jak si školu představovali v době, kdy do ní své dítě nechávali zapsat. Klíčová slova: Školní zralost, školní připravenost, dítě v předškolním věku, diagnostika předškolního dítěte, školní docházka, zápis, odklad školní docházky, pedagogicko - psychologická intervence.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleVstup dítěte do základní školycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-05-12
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId59618
dc.title.translatedElementary school admissionen_US
dc.contributor.refereeKargerová, Jana
dc.identifier.aleph000977751
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato diplomová práce je analýzou problematiky vstupu dítěte do školy. V teoretické části vymezuje pojmy související s otázkou připravenosti na školní docházku a tématy, která jsou s touto oblastí spjata. Kromě nahlížení na tuto problematiku v České republice se zaměřuje i na pohled zahraniční (ve Finsku). Cílem empirické části diplomové práce je zjistit, jak otázku vstupu do školy vnímají rodiče dětí, které nastupují do první třídy, jak hodnotí školu, kterou jejich dítě navštěvuje a s jakými problémy se nejčastěji setkávají v porovnání s tím, jak si školu představovali v době, kdy do ní své dítě nechávali zapsat. Klíčová slova: Školní zralost, školní připravenost, dítě v předškolním věku, diagnostika předškolního dítěte, školní docházka, zápis, odklad školní docházky, pedagogicko - psychologická intervence.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis analyzes the problematics of the elementary school admission. In the theoritical part, it defines opinions of the experts on this topic, it is concerned with the question of school maturity and the topics which are connected with it. It is considered both a point of view from the Czech republic and from abroad (Finland). The aim of the empiric part is to find out how the parents perceive the problematics of the admission to school, what is their evaluation of the school attended by their children and which problems they have to deal with in comparison with their expectations before. Key words: School maturity, preschool children, preschool children diagnostics, school attendance, registration to school, school attendance postponement, pedagogical and psychological intervention.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990009777510106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV