dc.contributor.advisor | Cikánová, Karla | |
dc.creator | Mikšíková, Jitka | |
dc.date.accessioned | 2017-04-10T12:45:07Z | |
dc.date.available | 2017-04-10T12:45:07Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/15395 | |
dc.description.abstract | Definition of various types of gardens. Historical development of garden art. The garden as an inspiration for art education. The worksheets with the art themes are included in the theoretical part. Source of inspiration for the practical part is garden not only as a whole but also its components. Structuring of motiv concepts is related to an associational context. Motiv concepts and themes concern enviromental education, enviromental preservation and sustainable development. | en_US |
dc.description.abstract | Definice různých typů zahrad. Historický vývoj zahradního umění. Zahrada jako inspirace pro výtvarnou výchovu. Na základě výtvarných námětů jsou vytvořeny pracovní listy, zařazené do teoretické části. Inspiračním zdrojem pro praktickou část je zahrada nejen jako celek, ale také její součásti. Členění výtvarných řad vychází z myšlenkové, dílčím způsobem i z námětové mapy. Výtvarné řady a náměty se vztahují i k environmentální výchově, k tvorbě životního prostředí a jeho ochraně. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Zahrada | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2008 | |
dcterms.dateAccepted | 2008-05-14 | |
dc.description.department | Katedra výtvarné výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 58484 | |
dc.title.translated | The Garden | en_US |
dc.contributor.referee | Dvořák, Jaroslav | |
dc.identifier.aleph | 001007712 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra výtvarné výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Definice různých typů zahrad. Historický vývoj zahradního umění. Zahrada jako inspirace pro výtvarnou výchovu. Na základě výtvarných námětů jsou vytvořeny pracovní listy, zařazené do teoretické části. Inspiračním zdrojem pro praktickou část je zahrada nejen jako celek, ale také její součásti. Členění výtvarných řad vychází z myšlenkové, dílčím způsobem i z námětové mapy. Výtvarné řady a náměty se vztahují i k environmentální výchově, k tvorbě životního prostředí a jeho ochraně. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Definition of various types of gardens. Historical development of garden art. The garden as an inspiration for art education. The worksheets with the art themes are included in the theoretical part. Source of inspiration for the practical part is garden not only as a whole but also its components. Structuring of motiv concepts is related to an associational context. Motiv concepts and themes concern enviromental education, enviromental preservation and sustainable development. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovy | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990010077120106986 | |