Zobrazit minimální záznam

Pupils' knowledge level research related to aspects of Russian life and customs
dc.contributor.advisorLiptáková, Zuzana
dc.creatorRybková, Dana
dc.date.accessioned2017-04-10T12:43:48Z
dc.date.available2017-04-10T12:43:48Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/15391
dc.description.abstractSUMMARY: Elementary school pupils' knowledge of aspects of Russian life and customs is the prime object of this diploma thesis. The thesis inspects this field differences among students taught Russian language and those who are not educated in Russian, as well as it considers the cross-curricular activities. The main hypothesis presumes to find the group educated in Russian in better knowledge conditions while all of the students are supposed to be equipped well with information - thanks to cross-curricular activities. The hypothesis is expected to be verified or refuted by the question-form method of the research and following datarevaluation. Research results bring a conclusion: sufficient time allocation, effective cross-curricular activities and didactically controlled motivation are the explicit knowledge level dominant factors.en_US
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce je studie znalostí reálií Ruska u žáků 2. stupně základních škol. Práce zkoumá rozdíly v úrovni vědomostí z této oblasti zejména mezi žáky s výukou ruštiny a žáky, kteří že ruskému jazyku neučí, ale věnuje se této problematice také vzhledem mezipředmětovým vztahům. Hypotézu předpokládající, že skupiny žáků s výukou ruštiny mají hlubší znalosti, přičemž určitou úroveň vědomostí o reáliích Ruska mají díky mezipředmětovým vztahům všichni žáci, má potvrdit, či vyvrátit praktický průzkum metodou dotazníků a jeho následné vyhodnocení. Výsledkem průzkumu je zjištění, že rozhodující pro dobrou úroveň znalostí je dostatečná časová dotace výuky, fungující mezipředmětové vztahy a didakticky řízená motivace žáků.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titlePrůzkum úrovně znalostí žáků z oblasti ruských reálií na ZŠcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-05-21
dc.description.departmentKatedra rusistiky a lingvodidaktikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId58316
dc.title.translatedPupils' knowledge level research related to aspects of Russian life and customsen_US
dc.contributor.refereeFolprechtová, Jana
dc.identifier.aleph001006920
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Russian Languageen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - ruský jazykcs_CZ
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra rusistiky a lingvodidaktikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - ruský jazykcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Russian Languageen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPředmětem diplomové práce je studie znalostí reálií Ruska u žáků 2. stupně základních škol. Práce zkoumá rozdíly v úrovni vědomostí z této oblasti zejména mezi žáky s výukou ruštiny a žáky, kteří že ruskému jazyku neučí, ale věnuje se této problematice také vzhledem mezipředmětovým vztahům. Hypotézu předpokládající, že skupiny žáků s výukou ruštiny mají hlubší znalosti, přičemž určitou úroveň vědomostí o reáliích Ruska mají díky mezipředmětovým vztahům všichni žáci, má potvrdit, či vyvrátit praktický průzkum metodou dotazníků a jeho následné vyhodnocení. Výsledkem průzkumu je zjištění, že rozhodující pro dobrou úroveň znalostí je dostatečná časová dotace výuky, fungující mezipředmětové vztahy a didakticky řízená motivace žáků.cs_CZ
uk.abstract.enSUMMARY: Elementary school pupils' knowledge of aspects of Russian life and customs is the prime object of this diploma thesis. The thesis inspects this field differences among students taught Russian language and those who are not educated in Russian, as well as it considers the cross-curricular activities. The main hypothesis presumes to find the group educated in Russian in better knowledge conditions while all of the students are supposed to be equipped well with information - thanks to cross-curricular activities. The hypothesis is expected to be verified or refuted by the question-form method of the research and following datarevaluation. Research results bring a conclusion: sufficient time allocation, effective cross-curricular activities and didactically controlled motivation are the explicit knowledge level dominant factors.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra rusistiky a lingvodidaktikycs_CZ
dc.identifier.lisID990010069200106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV