Zobrazit minimální záznam

Paris as a subject of the French culture studies
Paříž v rámci vyučování reálií francouzského jazyka
dc.contributor.advisorKalfiřtová, Eva
dc.creatorVyhnalíková, Pavlína
dc.date.accessioned2017-04-10T12:40:43Z
dc.date.available2017-04-10T12:40:43Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/15377
dc.description.abstractCe travail couvre l'essentiel des caractéristiques de la capitale française. Il n'a pas la prétention d'tre exhaustif sur chaque sujet, mais il peut faire naître l'envie chez les étudiants d'approfondir leurs connaissances sur des sujets qui les auraient intéressés. Le manuel veut offrir une vision globale de la capitale et amener les étudiants développer leurs compétences linguistiques. Avant tout la compréhension écrite et l'enrichissement du vocabulaire. On voudrait en mme temps susciter la curiosité des étudiants de langue française pour cette métropole européenne et soutenir leur motivation pour l'apprentissage de la langue française.en_US
dc.description.abstractVyučování cizího jazyka je komplexní záležitost. Nestačí jen učit studenty slovní zásobu či gramatické struktury daného jazyka, ale je také nutno rozvíjet jejich povědomí o reáliích země, jejíž jazyk si chtějí osvojit. To je důvod, proč vznikl tento didaktický materiál. Jeho cílem je nabídnout studentům ucelený obraz francouzského hlavního města, aby tak získali více vědomostí a zároveň se při studiu reálií zdokonalovali ve francouzském jazyce. Tím se také vysvětluje, proč je tato práce vypracována výhradně ve francouzském jazyce. Předkládaný didaktický materiál je určen především učitelům francouzského jazyka, kteří mají zájem v rámci vyučování poskytnout svým studentům možnost seznámit se blíže s reáliemi Paříže a současně tímto způsobem rozvíjet jazykové schopnosti studentů. Zároveň je ovšem koncipován tak, aby s ním mohli pracovat studenti i samostatně v rámci samostudia. Cílovou skupinou jsou zejména studenti gymnázií, připravující se na maturitu z francouzského jazyka, dále pak studenti jazykových škol, eventuelně studenti vysokých škol. Tato práce je rozdělena na dvě hlavní části, část teoretickou a část praktickou. V teoretické části předkládáme reálie francouzského hlavního města rozdělené tématicky do jednotlivých kapitol. Mezi nabízená témata patří například historie, ekonomika, statutární...cs_CZ
dc.languageFrenchcs_CZ
dc.language.isofr_FR
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleParis dans le cadre de l'enseignement de la civilisation françaisefr_FR
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-05-21
dc.description.departmentKatedra francouzského jazyka a literaturycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId59503
dc.title.translatedParis as a subject of the French culture studiesen_US
dc.title.translatedPaříž v rámci vyučování reálií francouzského jazykacs_CZ
dc.contributor.refereeKolmanová, Jana
dc.identifier.aleph001131180
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Frenchen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - francouzský jazykcs_CZ
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra francouzského jazyka a literaturycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - francouzský jazykcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Frenchen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csVyučování cizího jazyka je komplexní záležitost. Nestačí jen učit studenty slovní zásobu či gramatické struktury daného jazyka, ale je také nutno rozvíjet jejich povědomí o reáliích země, jejíž jazyk si chtějí osvojit. To je důvod, proč vznikl tento didaktický materiál. Jeho cílem je nabídnout studentům ucelený obraz francouzského hlavního města, aby tak získali více vědomostí a zároveň se při studiu reálií zdokonalovali ve francouzském jazyce. Tím se také vysvětluje, proč je tato práce vypracována výhradně ve francouzském jazyce. Předkládaný didaktický materiál je určen především učitelům francouzského jazyka, kteří mají zájem v rámci vyučování poskytnout svým studentům možnost seznámit se blíže s reáliemi Paříže a současně tímto způsobem rozvíjet jazykové schopnosti studentů. Zároveň je ovšem koncipován tak, aby s ním mohli pracovat studenti i samostatně v rámci samostudia. Cílovou skupinou jsou zejména studenti gymnázií, připravující se na maturitu z francouzského jazyka, dále pak studenti jazykových škol, eventuelně studenti vysokých škol. Tato práce je rozdělena na dvě hlavní části, část teoretickou a část praktickou. V teoretické části předkládáme reálie francouzského hlavního města rozdělené tématicky do jednotlivých kapitol. Mezi nabízená témata patří například historie, ekonomika, statutární...cs_CZ
uk.abstract.enCe travail couvre l'essentiel des caractéristiques de la capitale française. Il n'a pas la prétention d'tre exhaustif sur chaque sujet, mais il peut faire naître l'envie chez les étudiants d'approfondir leurs connaissances sur des sujets qui les auraient intéressés. Le manuel veut offrir une vision globale de la capitale et amener les étudiants développer leurs compétences linguistiques. Avant tout la compréhension écrite et l'enrichissement du vocabulaire. On voudrait en mme temps susciter la curiosité des étudiants de langue française pour cette métropole européenne et soutenir leur motivation pour l'apprentissage de la langue française.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra francouzského jazyka a literaturycs_CZ
dc.identifier.lisID990011311800106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV