Zobrazit minimální záznam

Development of construction using the Kapla building blocks by three-year old children
dc.contributor.advisorKaslová, Michaela
dc.creatorRichterová, Věra
dc.date.accessioned2017-04-10T12:39:21Z
dc.date.available2017-04-10T12:39:21Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/15374
dc.description.abstractThe paper analyses the development of construction using the Kapla building blocks by threeyear old children. At this age, a child has mastered fine movements, such as griping and handling of small material, and thus the conditions to start using Kapla has been established. It concerns long-term qualitative research applying the method of passive observation that is to be carried out in kindergarten. The paper seeks to compare the development of construction using the Kapla building blocks with the same using the Tofa building blocks. This research brings new perspectives of development of construction by children.en_US
dc.description.abstractPráce se zabývá vývojem stavby ze stavebnice Kapla u tříletých dětí. Dítě v tomto věku již zvládá jemné pohyby, např. uchopování a manipulaci s drobným materiálem, proto může být hra se stavebnicí Kapla v tomto věku zařazena. Jde o dlouhodobý kvalitativní výzkum, formou tzv. nezúčastněného pozorování, který probíhal v prostředí tříd mateřské školy. Snaží se porovnat vývoj staveb ze stavebnice Kapla s vývojem staveb ze stavebnice Tofa. Tento výzkum přináší nové pohledy na vývoj stavby u dětícs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleVývoj stavby ze stavebnice Kapla u tříletých dětícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-05-19
dc.description.departmentKatedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId59032
dc.title.translatedDevelopment of construction using the Kapla building blocks by three-year old childrenen_US
dc.contributor.refereePěchoučková, Šárka
dc.identifier.aleph001202183
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogy of Pre-School Ageen_US
thesis.degree.disciplinePedagogika předškolního věkucs_CZ
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogika předškolního věkucs_CZ
uk.degree-discipline.enPedagogy of Pre-School Ageen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPráce se zabývá vývojem stavby ze stavebnice Kapla u tříletých dětí. Dítě v tomto věku již zvládá jemné pohyby, např. uchopování a manipulaci s drobným materiálem, proto může být hra se stavebnicí Kapla v tomto věku zařazena. Jde o dlouhodobý kvalitativní výzkum, formou tzv. nezúčastněného pozorování, který probíhal v prostředí tříd mateřské školy. Snaží se porovnat vývoj staveb ze stavebnice Kapla s vývojem staveb ze stavebnice Tofa. Tento výzkum přináší nové pohledy na vývoj stavby u dětícs_CZ
uk.abstract.enThe paper analyses the development of construction using the Kapla building blocks by threeyear old children. At this age, a child has mastered fine movements, such as griping and handling of small material, and thus the conditions to start using Kapla has been established. It concerns long-term qualitative research applying the method of passive observation that is to be carried out in kindergarten. The paper seeks to compare the development of construction using the Kapla building blocks with the same using the Tofa building blocks. This research brings new perspectives of development of construction by children.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
dc.identifier.lisID990012021830106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV