Zobrazit minimální záznam

Pupil becoming a teacher with particular view to mathematics
dc.contributor.advisorHejný, Milan
dc.creatorMudrová, Monika
dc.date.accessioned2019-02-19T10:14:15Z
dc.date.available2019-02-19T10:14:15Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/15370
dc.description.abstractV diplomové práci na téma "Od žákyně učitelce na hodinách matematiky" se snažím mapovat svou vlastní zkušenost s matematikou a učitele, kteří mi matematiku předkládali. Dále se zabývám zkoumáním kognitivních procesů žáků při řešení slovní úlohy v matematice na 1. stupni ZŠ. Praktická část obsahuje slovní úlohy odpovídající úrovni žáků ve 4. ročníku ZŠ s návrhem, jak úlohy konkrétně žákům předložit. Součástí je záznam na DVD. Páteří práce jsou experimenty s pěti žáky 4. ročníku ZS. Experimenty jsou nahrány na DVD a protokolovány. Tři z experimentů jsou analyzovány.cs_CZ
dc.description.abstractIn the diploma thesis "From a pupil to the teacher on Math lessons" I would like to survey my experiences with Math and teachers, which thought me. I survey cognitive pupils thought process by answer of verbal excercise in Math on primary school. Practical part of diploma thesis contains verbal excercise for pupils from 4th classes of primary schools, with proposition how to set this exercise before pupils. Diploma thesis contains record on DVD. Experiments with five pupils from 4th class of primary school are the body of thesis. They are record on DVD and logged. Three experiments are analyzed.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleOd žákyně k učitelce na hodinách matematikycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-05-13
dc.description.departmentKatedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId58894
dc.title.translatedPupil becoming a teacher with particular view to mathematicsen_US
dc.contributor.refereeSlezáková, Jana
dc.identifier.aleph001007991
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csV diplomové práci na téma "Od žákyně učitelce na hodinách matematiky" se snažím mapovat svou vlastní zkušenost s matematikou a učitele, kteří mi matematiku předkládali. Dále se zabývám zkoumáním kognitivních procesů žáků při řešení slovní úlohy v matematice na 1. stupni ZŠ. Praktická část obsahuje slovní úlohy odpovídající úrovni žáků ve 4. ročníku ZŠ s návrhem, jak úlohy konkrétně žákům předložit. Součástí je záznam na DVD. Páteří práce jsou experimenty s pěti žáky 4. ročníku ZS. Experimenty jsou nahrány na DVD a protokolovány. Tři z experimentů jsou analyzovány.cs_CZ
uk.abstract.enIn the diploma thesis "From a pupil to the teacher on Math lessons" I would like to survey my experiences with Math and teachers, which thought me. I survey cognitive pupils thought process by answer of verbal excercise in Math on primary school. Practical part of diploma thesis contains verbal excercise for pupils from 4th classes of primary schools, with proposition how to set this exercise before pupils. Diploma thesis contains record on DVD. Experiments with five pupils from 4th class of primary school are the body of thesis. They are record on DVD and logged. Three experiments are analyzed.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
thesis.grade.code2
dc.identifier.lisID990010079910106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV