dc.contributor.advisor | Hejný, Milan | |
dc.creator | Mudrová, Monika | |
dc.date.accessioned | 2019-02-19T10:14:15Z | |
dc.date.available | 2019-02-19T10:14:15Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/15370 | |
dc.description.abstract | V diplomové práci na téma "Od žákyně učitelce na hodinách matematiky" se snažím mapovat svou vlastní zkušenost s matematikou a učitele, kteří mi matematiku předkládali. Dále se zabývám zkoumáním kognitivních procesů žáků při řešení slovní úlohy v matematice na 1. stupni ZŠ. Praktická část obsahuje slovní úlohy odpovídající úrovni žáků ve 4. ročníku ZŠ s návrhem, jak úlohy konkrétně žákům předložit. Součástí je záznam na DVD. Páteří práce jsou experimenty s pěti žáky 4. ročníku ZS. Experimenty jsou nahrány na DVD a protokolovány. Tři z experimentů jsou analyzovány. | cs_CZ |
dc.description.abstract | In the diploma thesis "From a pupil to the teacher on Math lessons" I would like to survey my experiences with Math and teachers, which thought me. I survey cognitive pupils thought process by answer of verbal excercise in Math on primary school. Practical part of diploma thesis contains verbal excercise for pupils from 4th classes of primary schools, with proposition how to set this exercise before pupils. Diploma thesis contains record on DVD. Experiments with five pupils from 4th class of primary school are the body of thesis. They are record on DVD and logged. Three experiments are analyzed. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Od žákyně k učitelce na hodinách matematiky | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2008 | |
dcterms.dateAccepted | 2008-05-13 | |
dc.description.department | Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 58894 | |
dc.title.translated | Pupil becoming a teacher with particular view to mathematics | en_US |
dc.contributor.referee | Slezáková, Jana | |
dc.identifier.aleph | 001007991 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | V diplomové práci na téma "Od žákyně učitelce na hodinách matematiky" se snažím mapovat svou vlastní zkušenost s matematikou a učitele, kteří mi matematiku předkládali. Dále se zabývám zkoumáním kognitivních procesů žáků při řešení slovní úlohy v matematice na 1. stupni ZŠ. Praktická část obsahuje slovní úlohy odpovídající úrovni žáků ve 4. ročníku ZŠ s návrhem, jak úlohy konkrétně žákům předložit. Součástí je záznam na DVD. Páteří práce jsou experimenty s pěti žáky 4. ročníku ZS. Experimenty jsou nahrány na DVD a protokolovány. Tři z experimentů jsou analyzovány. | cs_CZ |
uk.abstract.en | In the diploma thesis "From a pupil to the teacher on Math lessons" I would like to survey my experiences with Math and teachers, which thought me. I survey cognitive pupils thought process by answer of verbal excercise in Math on primary school. Practical part of diploma thesis contains verbal excercise for pupils from 4th classes of primary schools, with proposition how to set this exercise before pupils. Diploma thesis contains record on DVD. Experiments with five pupils from 4th class of primary school are the body of thesis. They are record on DVD and logged. Three experiments are analyzed. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
thesis.grade.code | 2 | |
dc.identifier.lisID | 990010079910106986 | |