Zobrazit minimální záznam

Intersemiotics of The Attributes of Czech and Russian Children's and Youth Literatures
dc.contributor.advisorHříbková, Radka
dc.creatorVaniš, Leo
dc.date.accessioned2017-04-10T12:32:21Z
dc.date.available2017-04-10T12:32:21Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/15351
dc.description.abstractSlovo úvodem se budu snažit rozdělit do dvou částí - úvod objektivní a subjektivní hledisko. Z hlediska úvodu objektivního má diplomová práce sleduje v zásadě trojí cíl. Snažil jsem se za prvé o to, aby práce měla vedle čistě odborného zpracování i ráz v podstatě učebnicový neboli didaktický, o čemž svědčí jak texty základní (větším písmem Times New Roman), tak texty doplňkové (menším písmem Arial), které by měly být jakýmsi dodatečným doplněním základního tématu, o kterém píši. Toto doplnění nemusí být mnohdy tak důležité, jako základní text (povětšinou jde o mé prvotní poznámky z četby, rozhlasu, televize), ale kolikrát se snaží podat, domnívám se, čtenáři ucelený vhled do problému. Doplňkový text by měl též sloužit jako jakýsi text odpočinkový nebo motivující i hlubšímu zamyšlení se nad tématem, než opět čtenář přejde textu základnímu. Rázu učebnice odpovídají i různé typy písem, autoři jsou psáni většinou tučným písmem, stejně tak některé důležité literární pojmy. Dovoluji si vyslovit názor, že když jsem začal tuto práci psát, chtěl jsem docílit toho, aby (vedle práce čistě odborné) některé pasáže posloužily i jako jakési doplňkové skriptum pro studenty gymnázií, kteří se chtějí v budoucnu věnovat studiu literatury ať už ruské, české nebo jiné. Navíc jsem chtěl svou práci využít jednou ve své...en_US
dc.description.abstractSlovo úvodem se budu snažit rozdělit do dvou částí - úvod objektivní a subjektivní hledisko. Z hlediska úvodu objektivního má diplomová práce sleduje v zásadě trojí cíl. Snažil jsem se za prvé o to, aby práce měla vedle čistě odborného zpracování i ráz v podstatě učebnicový neboli didaktický, o čemž svědčí jak texty základní (větším písmem Times New Roman), tak texty doplňkové (menším písmem Arial), které by měly být jakýmsi dodatečným doplněním základního tématu, o kterém píši. Toto doplnění nemusí být mnohdy tak důležité, jako základní text (povětšinou jde o mé prvotní poznámky z četby, rozhlasu, televize), ale kolikrát se snaží podat, domnívám se, čtenáři ucelený vhled do problému. Doplňkový text by měl též sloužit jako jakýsi text odpočinkový nebo motivující i hlubšímu zamyšlení se nad tématem, než opět čtenář přejde textu základnímu. Rázu učebnice odpovídají i různé typy písem, autoři jsou psáni většinou tučným písmem, stejně tak některé důležité literární pojmy. Dovoluji si vyslovit názor, že když jsem začal tuto práci psát, chtěl jsem docílit toho, aby (vedle práce čistě odborné) některé pasáže posloužily i jako jakési doplňkové skriptum pro studenty gymnázií, kteří se chtějí v budoucnu věnovat studiu literatury ať už ruské, české nebo jiné. Navíc jsem chtěl svou práci využít jednou ve své...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleIntersémiotika atributů české a ruské literatury pro děti a mládežcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-05-21
dc.description.departmentKatedra rusistiky a lingvodidaktikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId60433
dc.title.translatedIntersemiotics of The Attributes of Czech and Russian Children's and Youth Literaturesen_US
dc.contributor.refereeHlaváček, Antonín
dc.identifier.aleph001231377
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineCzech Language Oriented at Education - Russian Language Oriented at Educationen_US
thesis.degree.disciplineČeský jazyk se zaměřením na vzdělávání - Ruský jazyk se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra rusistiky a lingvodidaktikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csČeský jazyk se zaměřením na vzdělávání - Ruský jazyk se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enCzech Language Oriented at Education - Russian Language Oriented at Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csSlovo úvodem se budu snažit rozdělit do dvou částí - úvod objektivní a subjektivní hledisko. Z hlediska úvodu objektivního má diplomová práce sleduje v zásadě trojí cíl. Snažil jsem se za prvé o to, aby práce měla vedle čistě odborného zpracování i ráz v podstatě učebnicový neboli didaktický, o čemž svědčí jak texty základní (větším písmem Times New Roman), tak texty doplňkové (menším písmem Arial), které by měly být jakýmsi dodatečným doplněním základního tématu, o kterém píši. Toto doplnění nemusí být mnohdy tak důležité, jako základní text (povětšinou jde o mé prvotní poznámky z četby, rozhlasu, televize), ale kolikrát se snaží podat, domnívám se, čtenáři ucelený vhled do problému. Doplňkový text by měl též sloužit jako jakýsi text odpočinkový nebo motivující i hlubšímu zamyšlení se nad tématem, než opět čtenář přejde textu základnímu. Rázu učebnice odpovídají i různé typy písem, autoři jsou psáni většinou tučným písmem, stejně tak některé důležité literární pojmy. Dovoluji si vyslovit názor, že když jsem začal tuto práci psát, chtěl jsem docílit toho, aby (vedle práce čistě odborné) některé pasáže posloužily i jako jakési doplňkové skriptum pro studenty gymnázií, kteří se chtějí v budoucnu věnovat studiu literatury ať už ruské, české nebo jiné. Navíc jsem chtěl svou práci využít jednou ve své...cs_CZ
uk.abstract.enSlovo úvodem se budu snažit rozdělit do dvou částí - úvod objektivní a subjektivní hledisko. Z hlediska úvodu objektivního má diplomová práce sleduje v zásadě trojí cíl. Snažil jsem se za prvé o to, aby práce měla vedle čistě odborného zpracování i ráz v podstatě učebnicový neboli didaktický, o čemž svědčí jak texty základní (větším písmem Times New Roman), tak texty doplňkové (menším písmem Arial), které by měly být jakýmsi dodatečným doplněním základního tématu, o kterém píši. Toto doplnění nemusí být mnohdy tak důležité, jako základní text (povětšinou jde o mé prvotní poznámky z četby, rozhlasu, televize), ale kolikrát se snaží podat, domnívám se, čtenáři ucelený vhled do problému. Doplňkový text by měl též sloužit jako jakýsi text odpočinkový nebo motivující i hlubšímu zamyšlení se nad tématem, než opět čtenář přejde textu základnímu. Rázu učebnice odpovídají i různé typy písem, autoři jsou psáni většinou tučným písmem, stejně tak některé důležité literární pojmy. Dovoluji si vyslovit názor, že když jsem začal tuto práci psát, chtěl jsem docílit toho, aby (vedle práce čistě odborné) některé pasáže posloužily i jako jakési doplňkové skriptum pro studenty gymnázií, kteří se chtějí v budoucnu věnovat studiu literatury ať už ruské, české nebo jiné. Navíc jsem chtěl svou práci využít jednou ve své...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra rusistiky a lingvodidaktikycs_CZ
dc.identifier.lisID990012313770106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV