Show simple item record

Analýza boloňského procesu a integrace evropského vysokoškolského vzdělání z hlediska Government Network Structure Theory
dc.contributor.advisorYoung, Mitchell
dc.creatorFan, Jingyi
dc.date.accessioned2022-04-14T19:14:52Z
dc.date.available2022-04-14T19:14:52Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/152598
dc.description.abstractIn 1999, France, Germany, the United Kingdom and Italy jointly signed the Bologna Declaration and proposed to establish an open European Higher Education Area (EHEA). The Bologna Process promoted the integration of higher education in Europe, and counteracted the integration of European politics and economy. Currently, 48 countries have joined the Bologna process. The influence of the Bologna process has also developed from Europe to other countries in Asia, Africa, and North America. The Bologna Process has established six goals at the beginning: credit system, degree system, student mobility, lifelong learning, quality assurance and European research area. From 1999 to 2000, the Bologna Process has accomplished these goals and put forward a plan for the new decade. The dissertation takes 2010 as the node and divides the Bologna Process into policy objectives and policy subjects through the policy network analysis framework, and analyze the correlation between policy subjects through the neo-functionalism. The result shows that the Bologna process will further deepen its goals in the next decade and attract more countries to join in the context of globalization. However, due to differences in economic and political backgrounds, there will be an differentiate integration based on their own...en_US
dc.description.abstractABSTRAKTNÍ V roce 1999, Francie, Německo, Spojené království a Itálie společně podepsaly Boloňskou deklaraci a navrhly vytvoření otevřeného evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání. Boloňský proces podporoval integraci vysokoškolského vzdělávání v Evropě a působil proti integraci evropské politiky a ekonomiky. V současné době se k boloňskému procesu připojilo 48 zemí. Vliv Boloňského procesu se vyvinul také z Evropy do dalších zemí v Asii, Africe a Severní Americe. Boloňský proces stanovil na začátku šest cílů: kreditní systém, studijní systém, mobilita studentů, celoživotní učení, zajišťování kvality a evropský výzkumný prostor. Od roku 1999 do roku 2000 dosáhl boloňský proces těchto cílů a navrhl plán pro nové desetiletí. Disertační práce bere rok 2010 jako uzel a rozděluje boloňský proces na politické cíle a politické subjekty prostřednictvím rámce pro analýzu politické sítě a analyzuje korelaci mezi politickými subjekty prostřednictvím neo-funkcionalismu. Výsledek ukazuje, že boloňský proces v příštím desetiletí dále prohloubí své cíle a přiláká další země, aby se připojily v kontextu globalizace. Kvůli rozdílům v ekonomickém a politickém pozadí však bude existovat diferencovaná integrace na základě jejich vlastního pozadí a cílů. Klíčová slova: Boloňský proces; Globalizace; Vysokoškolské vzdělánícs_CZ
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectBoloňský procescs_CZ
dc.subjectglobalizacecs_CZ
dc.subjectvysokoškolské vzdělánícs_CZ
dc.subjectBologna processen_US
dc.subjectGlobalizationen_US
dc.subjectHigher Educationen_US
dc.titleAnalyze the Bologna Process and European Higher Education Integration from the perspective of Government Network Structure Theoryen_US
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-09-22
dc.description.departmentKatedra ruských a východoevropských studiícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Russian and East European Studiesen_US
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId228558
dc.title.translatedAnalýza boloňského procesu a integrace evropského vysokoškolského vzdělání z hlediska Government Network Structure Theorycs_CZ
dc.contributor.refereeAmini, Chiara
dc.contributor.refereeWeiss, Tomáš
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineInternational Masters in Economy, State and Society with specialisation in Economy and Businesscs_CZ
thesis.degree.disciplineInternational Masters in Economy, State and Society with specialisation in Economy and Businessen_US
thesis.degree.programInternational Masters in Economy, State and Societycs_CZ
thesis.degree.programInternational Masters in Economy, State and Societyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra ruských a východoevropských studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Russian and East European Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csInternational Masters in Economy, State and Society with specialisation in Economy and Businesscs_CZ
uk.degree-discipline.enInternational Masters in Economy, State and Society with specialisation in Economy and Businessen_US
uk.degree-program.csInternational Masters in Economy, State and Societycs_CZ
uk.degree-program.enInternational Masters in Economy, State and Societyen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csABSTRAKTNÍ V roce 1999, Francie, Německo, Spojené království a Itálie společně podepsaly Boloňskou deklaraci a navrhly vytvoření otevřeného evropského prostoru vysokoškolského vzdělávání. Boloňský proces podporoval integraci vysokoškolského vzdělávání v Evropě a působil proti integraci evropské politiky a ekonomiky. V současné době se k boloňskému procesu připojilo 48 zemí. Vliv Boloňského procesu se vyvinul také z Evropy do dalších zemí v Asii, Africe a Severní Americe. Boloňský proces stanovil na začátku šest cílů: kreditní systém, studijní systém, mobilita studentů, celoživotní učení, zajišťování kvality a evropský výzkumný prostor. Od roku 1999 do roku 2000 dosáhl boloňský proces těchto cílů a navrhl plán pro nové desetiletí. Disertační práce bere rok 2010 jako uzel a rozděluje boloňský proces na politické cíle a politické subjekty prostřednictvím rámce pro analýzu politické sítě a analyzuje korelaci mezi politickými subjekty prostřednictvím neo-funkcionalismu. Výsledek ukazuje, že boloňský proces v příštím desetiletí dále prohloubí své cíle a přiláká další země, aby se připojily v kontextu globalizace. Kvůli rozdílům v ekonomickém a politickém pozadí však bude existovat diferencovaná integrace na základě jejich vlastního pozadí a cílů. Klíčová slova: Boloňský proces; Globalizace; Vysokoškolské vzdělánícs_CZ
uk.abstract.enIn 1999, France, Germany, the United Kingdom and Italy jointly signed the Bologna Declaration and proposed to establish an open European Higher Education Area (EHEA). The Bologna Process promoted the integration of higher education in Europe, and counteracted the integration of European politics and economy. Currently, 48 countries have joined the Bologna process. The influence of the Bologna process has also developed from Europe to other countries in Asia, Africa, and North America. The Bologna Process has established six goals at the beginning: credit system, degree system, student mobility, lifelong learning, quality assurance and European research area. From 1999 to 2000, the Bologna Process has accomplished these goals and put forward a plan for the new decade. The dissertation takes 2010 as the node and divides the Bologna Process into policy objectives and policy subjects through the policy network analysis framework, and analyze the correlation between policy subjects through the neo-functionalism. The result shows that the Bologna process will further deepen its goals in the next decade and attract more countries to join in the context of globalization. However, due to differences in economic and political backgrounds, there will be an differentiate integration based on their own...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra ruských a východoevropských studiícs_CZ
thesis.grade.codeE
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV