dc.contributor.advisor | Linková, Marie | |
dc.creator | Boušková, Alena | |
dc.date.accessioned | 2017-04-10T11:50:59Z | |
dc.date.available | 2017-04-10T11:50:59Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/15166 | |
dc.description.abstract | The theme of this dissertation is social and physical environment of classrooms and schools. The theoretical part characterizes the educational environment and briefly describes psychosocial climate investigation methods at elementary schools. The practical part explores actual social climate using standardized questionaire "My class Inventory - Actual form" and physical climate using author's original questionaire, evaluating acquired results. | en_US |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá sociálním a fyzikálním prostředím školní třídy a školy. Teoretická část charakterizuje edukační prostředí a dále stručně popisuje metody zkoumání psychosociálního klimatu na prvním stupni základních škol. Praktická část se zabývá aktuálním sociálním klimatem za použití standardizovaného dotazníku "Naše třída - Aktuální forma" a fyzikálním klimatem za použití autorského dotazníku a vyhodnocuje získané výsledky. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Prostředí třídy | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2008 | |
dcterms.dateAccepted | 2008-05-15 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 59615 | |
dc.title.translated | Classroom environment | en_US |
dc.contributor.referee | Kalbáčová, Jaroslava | |
dc.identifier.aleph | 000977116 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro 1. stupeň základní školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro základní školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Primary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Diplomová práce se zabývá sociálním a fyzikálním prostředím školní třídy a školy. Teoretická část charakterizuje edukační prostředí a dále stručně popisuje metody zkoumání psychosociálního klimatu na prvním stupni základních škol. Praktická část se zabývá aktuálním sociálním klimatem za použití standardizovaného dotazníku "Naše třída - Aktuální forma" a fyzikálním klimatem za použití autorského dotazníku a vyhodnocuje získané výsledky. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The theme of this dissertation is social and physical environment of classrooms and schools. The theoretical part characterizes the educational environment and briefly describes psychosocial climate investigation methods at elementary schools. The practical part explores actual social climate using standardized questionaire "My class Inventory - Actual form" and physical climate using author's original questionaire, evaluating acquired results. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990009771160106986 | |