dc.contributor.advisor | Volavá, Iva | |
dc.creator | Haraštová, Jana | |
dc.date.accessioned | 2017-04-10T11:47:31Z | |
dc.date.available | 2017-04-10T11:47:31Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/15150 | |
dc.description.abstract | Při realizaci této diplomové práce jsem se setkala s různým přístupem vedení hlasové výchovy na gymnáziích. Tento přístup je velmi diferenciovaný. Pedagogové většinou vychází z vlastního vzdělání, schopností a zkušeností. Při hlasovém výcviku je v různé míře patrný přetrvávající stereotyp, který může být následně pro studenty málo motivujícím Ověřila jsem si, že velkou váhu sehrává při hlasové výchově probuzení a využití představivosti a to nejen hudební. Evokací představivosti má práce s hlasem nekončící perspektivy i v případě většího množství studentů ve třídě a zároveň studentů různě nadaných. Při práci jsem si dále ověřila, že zpěv je základem pro bezprostřední vnímání hudby a měl by být zpřístupněn v dostatečné míře každému mladému člověku. | en_US |
dc.description.abstract | Při realizaci této diplomové práce jsem se setkala s různým přístupem vedení hlasové výchovy na gymnáziích. Tento přístup je velmi diferenciovaný. Pedagogové většinou vychází z vlastního vzdělání, schopností a zkušeností. Při hlasovém výcviku je v různé míře patrný přetrvávající stereotyp, který může být následně pro studenty málo motivujícím Ověřila jsem si, že velkou váhu sehrává při hlasové výchově probuzení a využití představivosti a to nejen hudební. Evokací představivosti má práce s hlasem nekončící perspektivy i v případě většího množství studentů ve třídě a zároveň studentů různě nadaných. Při práci jsem si dále ověřila, že zpěv je základem pro bezprostřední vnímání hudby a měl by být zpřístupněn v dostatečné míře každému mladému člověku. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Hlasová výchova v hodinách hudební výchovy na gymnáziích | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2008 | |
dcterms.dateAccepted | 2008-05-27 | |
dc.description.department | Katedra hudební výchovy | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 59737 | |
dc.title.translated | Vocal education in the music education on secondary schools | en_US |
dc.contributor.referee | Veverková, Jana | |
dc.identifier.aleph | 001011931 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Music - German | en_US |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy hudební výchova - německý jazyk | cs_CZ |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra hudební výchovy | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy hudební výchova - německý jazyk | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Music - German | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Při realizaci této diplomové práce jsem se setkala s různým přístupem vedení hlasové výchovy na gymnáziích. Tento přístup je velmi diferenciovaný. Pedagogové většinou vychází z vlastního vzdělání, schopností a zkušeností. Při hlasovém výcviku je v různé míře patrný přetrvávající stereotyp, který může být následně pro studenty málo motivujícím Ověřila jsem si, že velkou váhu sehrává při hlasové výchově probuzení a využití představivosti a to nejen hudební. Evokací představivosti má práce s hlasem nekončící perspektivy i v případě většího množství studentů ve třídě a zároveň studentů různě nadaných. Při práci jsem si dále ověřila, že zpěv je základem pro bezprostřední vnímání hudby a měl by být zpřístupněn v dostatečné míře každému mladému člověku. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Při realizaci této diplomové práce jsem se setkala s různým přístupem vedení hlasové výchovy na gymnáziích. Tento přístup je velmi diferenciovaný. Pedagogové většinou vychází z vlastního vzdělání, schopností a zkušeností. Při hlasovém výcviku je v různé míře patrný přetrvávající stereotyp, který může být následně pro studenty málo motivujícím Ověřila jsem si, že velkou váhu sehrává při hlasové výchově probuzení a využití představivosti a to nejen hudební. Evokací představivosti má práce s hlasem nekončící perspektivy i v případě většího množství studentů ve třídě a zároveň studentů různě nadaných. Při práci jsem si dále ověřila, že zpěv je základem pro bezprostřední vnímání hudby a měl by být zpřístupněn v dostatečné míře každému mladému člověku. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra hudební výchovy | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990010119310106986 | |